Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook maar vergeten voor LBL zeker dat is wel extreem gepakt worden door de kou Kunnen sommige dan niet beter niet starten met het oog op LBL denk ik dan? Allez, je weet toch ongeveer op voorhand wat voor weer ze geven? Of desnoods ergens vroeg in de koers er de brui aan geven.

Ik zou niet weten waarom, het is niet alsof Pogacar geen slecht weer kan verdragen.De kansen voor Matje stijgen!
Niet om te winnen (want daar geloof ik niet in), maar wel voor een mooie plaats in de uitslag (podium?). Als het weer gelijkaardig wordt met gisteren, dan gaat Mathieu toch een voordeel hebben t.o.v. een deel anderen (of dat zou moeten).Ik zou niet weten waarom, het is niet alsof Pogacar geen slecht weer kan verdragen.

Niet om te winnen (want daar geloof ik niet in), maar wel voor een mooie plaats in de uitslag (podium?). Als het weer gelijkaardig wordt met gisteren, dan gaat Mathieu toch een voordeel hebben t.o.v. een deel anderen (of dat zou moeten).
En Pogacar kan ook iets tegenkomen of een mindere dag hebben![]()
Ik zou niet weten waarom, het is niet alsof Pogacar geen slecht weer kan verdragen.
Ik zou niet weten van een precedent waar Pogacar enorm heeft afgezien van slecht weer.Ik denk wel dat MVDP er beter tegenkan.
Maar zoals je zegt is Pogacar ook niet vies van een beetje slecht weer.
Maar normaal zou het zondag niet te extreem zijn qua weer.
Pogacar haalde zijn tweede Tourzege binnen in de achtste etappe van de Tour van 2021. Dat was een bergetappe in snertweer. Hij reed 30km solo en reed het peloton/de andere favorieten op minuten.Ik zou niet weten van een precedent waar Pogacar enorm heeft afgezien van slecht weer.
Ik kan mij precies ook moeilijk voorstellen dat Pogacar op 4 Tour deelnames en die Vuelta nog nooit een dag slecht weer heeft gehad. Ok, dat waren dan misschien geen vriestemperaturen maar als je drijfnat een Alpencol af komt bij 10-15°C denk je evengoed dat het aan het vriezen is.
En zo zou Roglic van alle favorieten nog het minst gehavend aan de start verschijnen... de wonderen zijn de wereld niet uit.^Pogacar die valt en sleutelbeen breekt zou echt de rotte kers op de rotte taart van dit voorjaar zijn.

Foss heeft gisteren moeten lossen en kwam op meer dan 15 minuten binnen. Waarschijnlijk een hongerklop zoals Pogacar in TDF 2022Op een race in Portugal na, heeft Foss tweemaal top-tien gereden in een niet-TT tijdens zijn profcarrière.
Derde keer top-tien, goede keer om prijs te pakken.
De renaissance is begonnen voor de Toekomstwinnaar van weleer.
Pogacar heeft een concurrent beet volgende maand.

Foss heeft gisteren moeten lossen en kwam op meer dan 15 minuten binnen. Waarschijnlijk een hongerklop zoals Pogacar in TDF 2022![]()
.