Voorjaar 2026

pfff Magnier een pech weekendje op deze manier, nu wedstrijd is nog lang maar dit kost krachten

De Lie ook pech of weeral miserie zoals vorig jaar :s

Magnier alleen, Groenewegen alleen, Milan alleen, De Lie alleen. Sprinters moeten serieus knokken.

Magnier, De Lie en Groenewegen al niet meer mee.
Serieus slagveld toch op deze manier. Phillipsen wel nog mooi mee.

Philipsen en Meeus leken wel in orde te zijn maar met zo'n positionering zal het niet lukken...

Leuke koers, jammer dat de sprint niet echt man tegen man geëindigd is.

En een goed resultaat voor mijn wielermanager, helaas moet ik wel een vervanger voor Wellens gaan zoeken.

Alle sprinters die er nog zaten ingesloten of slecht gepositioneerd.
Zo win je natuurlijk met de vingers in de neus :P

Verdiende winnaar met veruit de sterkste ploeg. Ze zullen tevreden zijn daar bij Visma!

De Lie gisteren wel gevallen natuurlijk?

Die is niet gevallen gisteren (zoals Dadash zegt gewoon fiets kapot), gewoon heel slecht vandaag. Jammer, want het team rond hem was weer in rode, maar het baart toch weer zorgen. Hij lijk heel inconsistent geworden te zijn sinds hij Lyme heeft gehad. Ik hoop echt dat het er niets mee te maken heeft, maar ervoor was die eigenlijk vrij constant, nu lijkt hij vaker slecht te recupereren na een zware koers. Duidelijk veel slechter dan gisteren. Natuurlijk wel wat training gemist deze winter dus hopelijk is het gewoon dat want hij heeft nu nog dikke 3 weken om beter te worden, maar het is toch weer geen goed teken.

Sleutelbeen dus, dan begin je eens goed aan een seizoen :s:s

Ging er geen Pro ploeg eens testen met zo’n val suit

Iemand die gisteren de Drome Classic heeft gezien? Enkel Deense commentaar precies, geen geluid op de Engelse stream en het beeld dat bevroor op 800m van de streep om 3 minuten later de camera op Gregoire gericht te zien en te moeten veronderstellen dat die dan maar gewonnen heeft, dat was het nu precies toch niet. :unsure:
Maar voor de rest was het wel een verademing om afgelopen weekend niet meer naar Karl te moeten luisteren. Het feit dat er hier weer gezaag was over het feit dat hij denkt dat elke Quick-Stepper Lampaert, elke UAE'er Tim Wellens en elke Alpecin renner Philipsen is was voldoende :tongue:

Ik denk niet dat het er nog van gaat komen, vrees ik. De kansen lagen een vijftal jaar terug in het verleden en daar hebben heel wat factoren roet in het eten gegooid (corona, ander soort pech). Nu moet gewoon echt al te veel meezitten, en hij behoort gewoon niet meer tot de absolute top. Het zou moeten zijn dat VDP of Pogacar eens pech hebben of niet aan de start komen, want ik zie niet in hoe hij die op gelijke waarde kan verslaan, zeker in de ronde niet.
In P-R blijf ik erin geloven tot hij stopt met koersen. RVV duidelijk niet, tenzij een Gilbert'tje met een grote groep en dat die twee anderen denken dat ze het wel kunnen klaren, maar idd onderweg naar hen pech tegenkomen, want anders kuisen die minuten achterstand toch op, op zo'n 30km.
Nog geen officiële communicatie van UAE, maar hij zou vandaag geopreerd worden in AZ Herentals, dus lijkt me al minstens een sleutelbeenbreuk.
Misschien nog de Ardennenklassiekers meepakken?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan