Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Lie gisteren wel gevallen natuurlijk?
Nog geen officiële communicatie van UAE, maar hij zou vandaag geopreerd worden in AZ Herentals, dus lijkt me al minstens een sleutelbeenbreuk.Hopelijk valt de schade voor Wellens mee, maar zag er zo niet uit.
De Lie gisteren wel gevallen natuurlijk?

In P-R blijf ik erin geloven tot hij stopt met koersen. RVV duidelijk niet, tenzij een Gilbert'tje met een grote groep en dat die twee anderen denken dat ze het wel kunnen klaren, maar idd onderweg naar hen pech tegenkomen, want anders kuisen die minuten achterstand toch op, op zo'n 30km.Ik denk niet dat het er nog van gaat komen, vrees ik. De kansen lagen een vijftal jaar terug in het verleden en daar hebben heel wat factoren roet in het eten gegooid (corona, ander soort pech). Nu moet gewoon echt al te veel meezitten, en hij behoort gewoon niet meer tot de absolute top. Het zou moeten zijn dat VDP of Pogacar eens pech hebben of niet aan de start komen, want ik zie niet in hoe hij die op gelijke waarde kan verslaan, zeker in de ronde niet.
Misschien nog de Ardennenklassiekers meepakken?Nog geen officiële communicatie van UAE, maar hij zou vandaag geopreerd worden in AZ Herentals, dus lijkt me al minstens een sleutelbeenbreuk.