Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je echt niet mag onderschatten wat het verschil op dit parcours als je solo rijdt met deze wind, of in een groepje waar je met 3 man ronddraait. Ook op deze baan, doe het maar eens.
En dan nog moeten ze heel hard hun best doen om bijna op het wiel te komen.
Iemand moet die laatste inspanning doen en niemand wil het, logisch want dat hypothekeert je eigen kansen. Dan krijg je dit natuurlijk.
Het was spannend, zeer spannend en dat is fijn.

Die mag dan wel DJ gaan spelen, als troostprijs?Alles is beter dan RVG

Deze comment broke me![]()
Velon CC
MVDP is pushing more power than ever 🤯 Mathieu Van der Poel shared on Instagram Stories that he recorded an all-time 90-minute peak power of 446W at the E3 Saxo Classic. 📸 Getty Imageswww.facebook.com
446W voor 90 min![]()

Abrahamsen die in de achtervolgende groep zat zijn Strava geeft in de laatste 90min 346W aan. Zo zie je maar het verschil om alleen voorop te rijden.![]()
Velon CC
MVDP is pushing more power than ever 🤯 Mathieu Van der Poel shared on Instagram Stories that he recorded an all-time 90-minute peak power of 446W at the E3 Saxo Classic. 📸 Getty Imageswww.facebook.com
446W voor 90 min![]()
De VRT heeft geleerd uit vorige jaren en gaan de passage door De Moeren live uitzenden (via een stream). Een mooi initiatief, moest het niet zo zijn dat de passage daar net gaat zijn in de 3 uur dat de wind onder de 20km/u gaat, de enige drie uur in 4 dagen tijd ofzo![]()

En toch moeten we massaal kijken dat ze dat ieder jaar doen en meer
Ze mochten dat zelf doen zonder commentaar van mij , twas dan nog beter![]()

Inderdaad, ook met de parcourswijziging woensdag was ik al het vloeken. Was echt koersweer in Veurne en omstreken die dagZe hebben dat nog al eens één keer gedaan. Er waren toen geen waaiers en de jaren nadien deze ze het niet meer. Bijna elk jaar erna wel noemenswaardige waaiers. Nu weer van't zelfde waarschijnlijk
Wat een pech ook. 't is hier al dagenlang enorm veel wind, en deze avond ook weer, ma net nu wanneer het belangrijk is, is het quasi windstil.
IddVan Aert die een hele goeie indruk geeft, fijn om te zien.