Pieterjan94
Well-known member
Slim VA om een fruit bar met veel suikers te nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was wel volledig in het rood. VA zijn stoom kwam van achter zijn oren toen VDP doortrok.De twee nog eens samen op pad, da's al ff geleden.

VDP blijft iets beter op dat soort hellingen, dat zeker, maar van Aert lijkt toch beter dan we in een lange tijd gezien hebben.Het was wel volledig in het rood. VA zijn stoom kwam van achter zijn oren toen VDP doortrok.![]()
Tis maar een pattattenkoers natuurlijk, dan lukt het soms nog voor Van Aert"Niemand weet wie van deze2gaat winnen "
Zeker zijn we nooit, maar ik gok toch een de man zonder enkelbreuk in de winter.

Altijd toch? Al van over de 2de keer Kemmel waar van der Poel toch eerst vrij lang gewoon zat te kijken hoe de situatie zich ging ontplooien voor hij begon mee te rijden.Ik heb den indruk dat WVA toch meer kopwerk doet dan MVDP
Tis maar een pattattenkoers natuurlijk, dan lukt het soms nog voor Van Aert![]()
Allé als ik moet gokken wie wint. Misschien ben ik verkeerdZiet er goed uit voorde achtervolgersPhilipsen

Dat weet ik zo zeker nog nietDie pakken ze niet meer
hahaha 14sec!Kom Karl breng de spanning er terug in en geef foute tijdsopnames door!