Voorjaar 2026

Op deze manier pak je nog een ereplaats.
Zeker voor Vermeersch is dit de beste optie. Benen stilhouden is peloton en sprinters laten terugkomen en met lege handen achterblijven.
Voor een renner kaliber Vermeersch mag in de omloop toch enkel winnen tellen… tis niet de ronde of roubaix he… ik weet niet meer wie vorig jaar 2e werd in de omloop hoor

Waarom is Lotto nu de enige ploeg die rijdt? Visma zit daar toch ook nog met veel volk, andere ploegen toch ook?
Nog maar net natuurlijk, maar mogen wel in gang schieten idd.

1min, lijkt me over, zeker gezien het koersverloop de laatste jaren in dergelijke koersen.

Bora zit daar ook met gans een ploeg. Van Dijke hangt ook helemaal tussen zijne kader. Die gaan dan na de Bosberg beginnen rijden voor Meeus.

Jongens Visma, wat is dit zeg.

Allemaal ok dat je net niet mee bent, maar rijdt dan hé. Je hebt 4 man in dat peloton, zet 2 man in. Lotto doe hetzelfde. Decathlon for Lund hetzelfde. Nog genoeg goede mannen in dat peloton met ploegmaten ma ze willen gewoon niet.

Da peloton heeft echt Magnier, Philipsen, Pidcock enz helemaal laten terugkeren. Gewoon een minuut gewacht eigenlijk. Onbegrijpelijk.

Voor een renner kaliber Vermeersch mag in de omloop toch enkel winnen tellen… tis niet de ronde of roubaix he… ik weet niet meer wie vorig jaar 2e werd in de omloop hoor
Voor een renner die enkel nog maar de Antwerp port epic heeft gewonnen.
Nog niet eens een overwinning op .pro niveau…

Podium naast MVDP is voor iedereen in dit groepje gewoon zich de koning te rijk wanen. Niks doen is in het pak finishen, koop je effectief niks mee.

Terwijl naar Seixas aant kijken en tis precies pogi, dit is niet normaal op die leeftijd. De Fransen gaan nog zotter worden.
Hij rijdt de rest al op meer dan minuut :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan