Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een renner kaliber Vermeersch mag in de omloop toch enkel winnen tellen… tis niet de ronde of roubaix he… ik weet niet meer wie vorig jaar 2e werd in de omloop hoorOp deze manier pak je nog een ereplaats.
Zeker voor Vermeersch is dit de beste optie. Benen stilhouden is peloton en sprinters laten terugkomen en met lege handen achterblijven.
Visma mag zich ook wel mee op kop zetten. Zitten daar ook met 4-5.
Voor een renner kaliber Vermeersch mag in de omloop toch enkel winnen tellen… tis niet de ronde of roubaix he… ik weet niet meer wie vorig jaar 2e werd in de omloop hoor
Nog maar net natuurlijk, maar mogen wel in gang schieten idd.Waarom is Lotto nu de enige ploeg die rijdt? Visma zit daar toch ook nog met veel volk, andere ploegen toch ook?
Seixas aan ne numero begonnen.
19 jaar..
Gwn op kop en iedereen los uit het wiel gereden.Ik zie het op PCS nog 40km als laatste Jorgenson eraf gegooit blijkbaar. Toch stevig deelnemersveld die hij daar kapot rijd. Toptalent natuurlijk vorig jaar al op het EK podium.
Voor een renner die enkel nog maar de Antwerp port epic heeft gewonnen.Voor een renner kaliber Vermeersch mag in de omloop toch enkel winnen tellen… tis niet de ronde of roubaix he… ik weet niet meer wie vorig jaar 2e werd in de omloop hoor
Vermeersch te gretig, die gaat geen podium rijden zo.Beginnen nu toch samen te werken id achtervolging