ShadesOfJae
Well-known member
Waarom gaan ze nu weer aan dat parcours van E3 zitten prutsen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom gaan ze nu weer aan dat parcours van E3 zitten prutsen![]()
Dan maar alles op Bredene-Koksijde classic. Daar wel nog MoerenBrugge - De Panne nu Ronde van Brugge en dus geen Moeren meer, nu echt 100% zeker sprint

Willen Pogacar op de erelijst?Waarom gaan ze nu weer aan dat parcours van E3 zitten prutsen![]()
Rijden alle WT-koersen.Valt er eigenlijk ergens het programma te zien van de mannen van Ineos?
Doen daar precies altijd zo geheimzinnig over.
Weet ik ook wel.Rijden alle WT-koersen.
Is weinig geheimzinnig aan, doen ze al ettelijke jaren.
Normaal niet.Willen Pogacar op de erelijst?
Al weet ik niet of die gaat meedoen dit jaar.
Waarom gaan ze nu weer aan dat parcours van E3 zitten prutsen![]()
Verlost van Visma kan wonderen doen. Samen met Stuyven en Magnier idd, je weetmaarnooit...Ik geloofde ook niet echt meer in Van Baarle, maar de uitslag in de laatste rit in Algarve is toch iets dat ik denk dat er toch nog iets inzit. Niet dat hij die aliens gaat kloppen maar zal toch weer tussen de goeie mensen komen denk ik. (Eens een top 10 plek).
----------
Ik vind de driepikkel Brennan , wva , Laporte moeilijk om te lezen in sommige koersen (bvb omloop)
Ga je met wva in de aanval En zet je Laporte en Brennan in de wachtkamer om te sprinten ? Of ga je vol voor Brennan met wva en Laporte als aantrekkers
Met DDV '25 in gedachten en die enkel (hij mag me verbazen) gaan ze toch nooit meer met hem durven sprinten als ze Brennan hebben of Laporte, in mindere mate?Een normale WVA zet ik altijd bovenaan. Daarna een Brennan.
Momenteel is het voor iedereen gissen denk ik hoe goed hij zal zijn. Maar volgens mij zelfs in iets mindere vorm altijd nog beter dan Laporte.
Ook in de sprint zou ik niet durven zeggen of Laporte de betere keuze is.
.
Gewoon dat laatste he, Matje rijdt altijd in zo'n koersen. Ook al voelt hij zich minder, je weet sowieso dat hij iets gaat ondernemen onderweg.Normaal gezien zou MVDP op 85% van z'n kunnen moeten zitten als hij wil pieken naar het drieluik MSR-RVV-PR. Er zijn natuurlijk heel veel coureurs die nu al op 100% gaan zitten, dus ik wil het nog wel zien.
Ook totaal zonder wedstrijdritme beginnen, terwijl 75% van het pak al minstens 1 voorbereidingskoers reed.
Maar het voegt wel spanning toe aan de koers, dat zeker![]()
Gaat de sprinttrein voor Philipsen op gang trekken natuurlijk!VDP zal ook de Omloop rijden, de sprinters krijgen dus een stevige concurrent bij.
Als mvdp de omloop wint wel heel benieuwd of hij de statistieken kan tegenspreken
In zelfde jaar:
- Omloop en RVV (nog maar 2 keer gelukt
- omloop en Roubaix (nog nooit)
Als ik me niet vergis