D
Deleted member 14
Guest
Eigenlijk komen ze toch elk wat overeen hoor als ik IG geloof (en de likes)Ik hoop voor Wout dat Tadej wint.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk komen ze toch elk wat overeen hoor als ik IG geloof (en de likes)Ik hoop voor Wout dat Tadej wint.
Allé, waar ontken ik dat nu? Jullie beweren dat VA er niet meer zou aan hangen omdat die andere 2 explosiever zijn. Alsof VA zijn explosie op de kemmel of pater ook niet maximaal was. Alsof het koersverloop misschien ook niet anders had geweest als VA erbij was. Die kon evengoed op zijn Terspra's er van weg gereden hebben. Ik beweer zelfs niet dat hij gewonnen zou hebben maar dat hij daar had bij gezeten is nu toch niet zo moeilijk om aan te nemen.Was wel een ander koersverloop en de kaarten lagen anders toen. Het ging echt ineens heel hard hoor, die demarrage van Pogacar was echt wel maximaal.
Het kon zo geweest zijn, maar je kan toch niet ontkennen dat Van Aert minder explosief is?

Triestige manier van denken man,Ik hoop voor Wout dat Tadej wint.
Was natuurlijk maar een max inspanning van 2min en VDP is wel nen bijter sure, genre zijn overwinning op de Castelfidardo in Tirreno verleden jaar. Ma ik heb het gevoel dat die echt nog altijd niet absoluut top is, volgens mij moet die extra 1-2% nog komen tegen PRAls er iemand in zone 7 kan rijden (terwijl er maar 6 HR zones bestaan), dat is het VDP wel hé
Die mens moet bijna sterven (figuurlijk) op zijn fiets wil ie lossen.

Nee check mijn verklaring hierboven. Heb niks tegen VDP en Wout zelf ook niet geloof ik.Triestige manier van denken man,
Dan wint hem met 10min voorsprongWas natuurlijk maar een inspanning van 2min en VDP is wel nen bijter sure, genre zijn overwinning op de Castelfidardo in Tirreno verleden jaar. Ma ik heb het gevoel dat die echt nog altijd niet absoluut top is, volgens mij moet die extra 1-2% nog komen tegen PR![]()