Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was wel een ander koersverloop en de kaarten lagen anders toen. Het ging echt ineens heel hard hoor, die demarrage van Pogacar was echt wel maximaal.
Het kon zo geweest zijn, maar je kan toch niet ontkennen dat Van Aert minder explosief is?
Allé, waar ontken ik dat nu? Jullie beweren dat VA er niet meer zou aan hangen omdat die andere 2 explosiever zijn. Alsof VA zijn explosie op de kemmel of pater ook niet maximaal was. Alsof het koersverloop misschien ook niet anders had geweest als VA erbij was. Die kon evengoed op zijn Terspra's er van weg gereden hebben. Ik beweer zelfs niet dat hij gewonnen zou hebben maar dat hij daar had bij gezeten is nu toch niet zo moeilijk om aan te nemen.

Verder verdienen deze 2 het wel gewoon om te winnen. Waar is die andere jongen met 3 sterren eigenlijk sporza? :laugh:

Als er iemand in zone 7 kan rijden (terwijl er maar 6 HR zones bestaan), dat is het VDP wel hé ;)
Die mens moet bijna sterven (figuurlijk) op zijn fiets wil ie lossen.
Was natuurlijk maar een max inspanning van 2min en VDP is wel nen bijter sure, genre zijn overwinning op de Castelfidardo in Tirreno verleden jaar. Ma ik heb het gevoel dat die echt nog altijd niet absoluut top is, volgens mij moet die extra 1-2% nog komen tegen PR 🤔

VDP ook voordeel omdat hij de aankomst kent? Ok het is gewoon rechtdoor, maar toch. Dat zal toch ook meespelen.

Was natuurlijk maar een inspanning van 2min en VDP is wel nen bijter sure, genre zijn overwinning op de Castelfidardo in Tirreno verleden jaar. Ma ik heb het gevoel dat die echt nog altijd niet absoluut top is, volgens mij moet die extra 1-2% nog komen tegen PR 🤔
Dan wint hem met 10min voorsprong :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan