Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft daar toch wat berggeitjes mee in zijn wiel, dus vrees er wel voor op deze aankomst, maar maakt wel de koers en is duidelijk dik in orde

Dat hij bergop momenteel wat minder is maak ik me niet zoveel zorgen over staat duidelijk wat zwaarder en zie je aan zijn tijdritten die zijn echt wel ferm enkel Roglic en Ganna konden hem al kloppen.

Roglic lijkt wel uitgeschakeld voor het klassement. Remco doet een goede zaak voor een mooie ereplaats. Winnen morgen wordt natuurlijk moeilijk met die mannen vlak achter hem.

Dat hij bergop momenteel wat minder is maak ik me niet zoveel zorgen over staat duidelijk wat zwaarder en zie je aan zijn tijdritten die zijn echt wel ferm enkel Roglic en Ganna konden hem al kloppen.
Sowieso… blokje dynamiet als je die ziet rijden nu. Heeft enorm spiermassa gewonnen
Is ook duidelijk met voorsprong de meest gespierde in dit groepje

Toch even wachten met al die conclusies zeker? Hoe sterk (goed :woohoo: ) reed die hier vandaag rond?

Martinez en Evenepoel zelfde tijd denk ik :S

EDIT: nvm normaal 2" over stond 6" voor komt 2" achter binnen en krijgt ook 2" minder bonis

Remco leider toch?

Ik zie hem morgen Martinez wel niet achter hem houden, maar hij maakt een goede beurt. Hij gaat er staan in Luik.

Martinez en Evenepoel zelfde tijd denk ik :S
Evenepoel geel denk ik -nog nipt- voor Martinez? Maar het wordt rekenen. Nog even afwachten ..
Ja bevestiging nu. Geel. Misschien maar voor één dag maar toch, beter dan 0 dagen ..

Roglic gaf op het einde toch een slechte indruk, hij moest altijd mee zijn, een slechte dag?

Wow niet verwacht na zijn dipjes eergisteren op de steile puisten :)
Was het een dipje of heeft hij het toen slim gespeeld?
Remco zei zelf, dat het klopte dat hij 2x lostte maar hij wist dat hij op de minder zware stukken en afdalingen er telkens terug zou bijgeraken ..

Die aanval dan nog op poten gezet en nog het meeste werk verricht in de kopgroep. Martinez heeft zich daar nog makkelijk kunnen laten mee glijden. Hopelijk morgen nog zon sterke dag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan