Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet gezien, maar prestatie van Evenepoel klinkt goed :)

Morgen valt af te wachten. Zou vooral leuk zijn dat hij zijn prestatie kan doortrekken. Of hij dan wint of niet, maakt minder uit. Podium zou al heel mooi zijn en zeker een serieuze mentale opsteker voor hem.

Als hij hier kan vasthouden aan een top 5 morgen vind ik dat al enorm sterk en hoopgevend. Een top 3 zou schitterend zijn en winnen fenomenaal (ook al lijkt me dat vrij onmogelijk).

Als hij hier kan vasthouden aan een top 5 morgen vind ik dat al enorm sterk en hoopgevend. Een top 3 zou schitterend zijn en winnen fenomenaal (ook al lijkt me dat vrij onmogelijk).
Geel op de voorlaatste dag, daar had ie op voorhand toch voor getekend neen?

Als hij goed recupeert kan hij morgen misschien het podium ambiëren maar voor hetzelfde geld heeft hij vandaag al zijn buskruit verschoten voor de gele trui. We zullen wel zien, hij heeft morgen alvast niets te verliezen en moet gewoon proberen dat podium te halen.

Ferm gereden van Remco en volledig zelf afgedwongen ook.. Op dat steile muurtje was enkel Martinez iets beter die dan nog minste werk had verricht onderweg. Sowieso al een zeer goede Ronde van Baskenland gereden.. is klaar voor de Waalse klassiekers.

Goed zo Remco! Morgen zou ik met de glimlach de vlucht laten vertrekken (zijn er bonis? Nog geen km gekeken :unsure: ) en gewoon proberen volgen.

En de Fluppe is duidelijk niet in order, dus zal het kopmanschap krijgen in Luik!
Flupke is de laatste 2 jaar vaak niet super tot het moment dat het écht telt (2x WK, openingsrit Tour). Het volume is niet denderend maar de kwaliteit compenseert wel meer dan voldoende.
Ja duidelijk niet goed maar 1 rit gewonnen en 2x 2e op 3 dagen tijd. /s
We moeten nu ook niet flauw doen. Een top Alaphilippe scoort hier gewoon een loepzuivere hattrick. Dat waren 3 aankomsten op zijn maat, hij verkwanselt er 2.

Als Pogacar er in Luik bij komt gaat hij tocht uit dat WK vaatje moeten tappen.

Pedersen reed dit jaar al 11x top 5, en kwam nergens in de buurt van een zege in het voorjaar.
Afrekening in Luik, zo gaat dat voor de echte toppers.

Het gaat niet over of alaphilippe Luik gaat winnen het gaat over of hij goed is of niet. Je gaat toch niet ontkennen dat Pedersen goed was dit voorjaar? Won al 4x dit jaar en raapte deze week in de Sarthe alles op tot een val.

Alaphilippe begon het seizoen met achterstand door bronchitis kwam dan ten val in Strade en miste zo nog MSR. Je mag dus aannemen dat zijn top dit voorjaar nog niet is bereikt.

Flupke is de laatste 2 jaar vaak niet super tot het moment dat het écht telt (2x WK, openingsrit Tour). Het volume is niet denderend maar de kwaliteit compenseert wel meer dan voldoende.

We moeten nu ook niet flauw doen. Een top Alaphilippe scoort hier gewoon een loepzuivere hattrick. Dat waren 3 aankomsten op zijn maat, hij verkwanselt er 2.

Wanneer heeft Alaphilippe al een hatrick gescoord dan? Vorig jaar deed VA in de ronde van GB nog alles wat hij wou om 2 weken later kansloos uit de wielen te worden geklets door Alaphilippe. Echte reeksen zet Alaphilippe zeker de laatste jaren niet neer hoor is iemand die wel vaker keer op keer net niet goed genoeg lijkt te zijn omdan verbluffend uit te pakken.

Shit man 😔. Die crash van Hamilton had ook veel slechter af kunnen lopen. Hij had het geluk dat zijn fiets tegen de rail aanschoof en dat het achter de rail de eerste meters niet diep was.

Ik vrees dat het ooit toch eens fataal gaat aflopen. Ik zit alle keren met de billen dichtgeknepen te kijken en ben blij dat iedereen beneden is. Helaas lijkt er mij weinig aan te doen. De echt gevaarlijke punten zouden ze eventueel beter kunnen afschermen maar het gevaar in zulke afdalingen ligt overal.

Vader zijn toestand zou stabiel zijn volgens het team, goed nieuws alvast.

https://sporza.be/nl/2022/04/08/toe...iel-na-zware-val-over-vangrail~1649448063252/

Laatst bewerkt:
Het zal morgen toch een moeilijke zaak worden voor Evenepoel, toch een heel stevige rit :o
Maar we gaan alleszins op het beste hopen!

Waar is de tijd dat we aant hopen waren voor een top-10 plaats van Jurgen VDB of Sele :D nu zitten we te hopen op een overwinning van Remco :love2:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan