Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De nationale selectie is een andere kwestie.
Als je daar met enkel maar koopvrouwen start dan is dat om problemen vragen.
SD Worx is nochtans quasi krak hetzelfde hè. Kunnen ook gewoon met meerdere rensters de koers winnen. Moolman, Blaak en Reusser kunnen in theorie ook de AGR winnen.

Ik vind het gewoon erg hypocriet dat Vollering van haar oren maakt, terwijl zij in Leuven werkelijk geen klop heeft uitgestoken voor Vos. Wat op dat moment wel duidelijk was afgesproken. Zij moest toen de lead-out doen in een eventuele sprint.

Moolman probeerde tenminste nog wat, maar je zag duidelijk dat ze niet beter kon.

Via santa Catarina is ook al zeker niet boven de 20%

edit: Hupla we zullen het rap weten bij laatste beklimming cauberg

Andere ondergrond
Asfalt is altijd meer in het voordeel van de lichtere tov kasseien/grind

En FYI: hij is ook ex-winnaar Amstel ;)

Die slotklim naar Siena is niet op grind en daar knalde hij Alaphilippe en Bernal uit de wielen. Ik zeg niet dat hij slecht is maar ik heb hem al beter zien rijden. Kan hier nog altijd winnen hoor.

Dat hij de Amstel al won is niet meteen relevant voor mijn bewering dat ik hem al beter steile dingen heb zien beklimmen daarom dat ik eerder naar Siena (Strade) refereerde.

Die slotklim naar Siena is niet op grind en daar knalde hij Alaphilippe en Bernal uit de wielen. Ik zeg niet dat hij slecht is maar ik heb hem al beter zien rijden. Kan hier nog altijd winnen hoor.
Slotklim en die is de helft van lengte
De keut heeft lange uitloper waar je gewoon kan terugkomen

VDP even de benen testen? Want dat krijgt ie zelf niet dicht .. en de rest houdt de benen stil.

Toch duidelijk Kwiatkowski die wint hier?

Triestige samenwerking weer in die achtervolgende groep, maar dan wel als bezetenen sprinten voor een vierde plek. :rofl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan