22% en wss de zwaarste van de hoop samen met Asgreen (en geen kasseien)
Hij heeft dit al beter verteerd hoor. Ex-winnaar Strade dus kan wel een steil ding aan. Nu is nog zeker niet verloren natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
22% en wss de zwaarste van de hoop samen met Asgreen (en geen kasseien)
Andere ondergrondHij heeft dit al beter verteerd hoor. Ex-winnaar Strade dus kan wel een steil ding aan. Nu is nog zeker niet verloren natuurlijk.

SD Worx is nochtans quasi krak hetzelfde hè. Kunnen ook gewoon met meerdere rensters de koers winnen. Moolman, Blaak en Reusser kunnen in theorie ook de AGR winnen.De nationale selectie is een andere kwestie.
Als je daar met enkel maar koopvrouwen start dan is dat om problemen vragen.
Andere ondergrond
Asfalt is altijd meer in het voordeel van de lichtere tov kasseien/grind
En FYI: hij is ook ex-winnaar Amstel![]()
Slotklim en die is de helft van lengteDie slotklim naar Siena is niet op grind en daar knalde hij Alaphilippe en Bernal uit de wielen. Ik zeg niet dat hij slecht is maar ik heb hem al beter zien rijden. Kan hier nog altijd winnen hoor.
Ja er is geen voldoende samenwerking daar achter. De winnaar zit vooraan.Ze zijn gaan vliegen. Mooie kans voor Cosnefroy.

Pakt nochtans niet over precies (of alleen als ze hun niet tonenKwiat toch ook al effe geleden dat die nog eens prijs gereden heeft. Gaat denk ik niet surplacen dit jaar![]()
)