Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is het hem net, ik heb de Strade in het verleden nog niet vaak weten stilvallen. Het is daar precies altijd koers.

Klopt maar normaal gebeurt de schifting niet al op deze strook. Peloton nu toch echt niet vol aan het gaan. Ik zie hem nog terugkomen, maar het gaat heel veel krachten kosten.

Benoot vol op zijn sleutelbeen gevallen en blijkbaar uit de wedstrijd dus ik vrees een breuk :(

Wa nen klap, ma Julian rolt wel goed door, dus schade zal al bij al wel nog meevallen denk ik.
Voor nen normale mens is het koersen wel gedaan :oink:

Voor vandaag is de koers onthoofd lijkt me

Klopt maar normaal gebeurt de schifting niet al op deze strook. Peloton nu toch echt niet vol aan het gaan. Ik zie hem nog terugkomen, maar het gaat heel veel krachten kosten.

Benoot vol op zijn sleutelbeen gevallen en blijkbaar uit de wedstrijd dus ik vrees een breuk :(
Zou echt zonde zijn, was zo goed vorig weekend...
Val was dus veroorzaakt door de wind, denk dat het Vermeersch was die eerst viel

Alaphilippe zal nog wel een keer terugkomen. Peloton in de laatste kilometers toch 40 seconden verlopen op de kopgroep dus dan rijden ze niet door. En hij ziet er nog OK uit voor zo hard gevallen te zijn.

We kregen op een gegeven moment het shot van de groep van Alaphillipe die aan het achtervolgen was, daarachter moest een Jumbo de rol lossen en op het eerste zicht leek mij dat Benoot. Kan mis zijn maar hopelijk gewoon wat te veel last en beslist om af te stappen.

2 weken out zeker? De profs toch.

Dat is ook onzin he.

Van Vleuten minstens evenveel, heeft zelf quasi hele tijd op kop gereden. Denk dat dat wel het verschil heeft gemaakt op het einde.
pffft kopecky evengoed al is weggereden (anticiperen heet dat dan maar wat mij betreft gewoon sterk koersen).

Van Vleuten liet ook nergens die enorme versnelling ofzo laten zien imo buiten op het einde en toen kon Kopecky mee (nipt).

Van Vleuten was ook niet de enige die op t einde gaten dichtreed, Brown en co deden dat ook (akkoord Kopecky minder maar als je ziet hoe sterk ze op t einde is had ze dat ongetwijfeld wel gekund).

Ik vond Lotte oprecht de sterkste in koers, met een goede Van Vleuten op twee maar naar Van Vleutens normen geen echte topdag.

Campenaerts heeft toch echt geen chance, jammer jammer.

Van Moer had die massale valpartij overleefd, maar viel dan hard op zijn eentje 100 meters later.
Campenaerts zat al ergens achteraan het peloton dus misschien heeft die gewoon opgegeven omdat hij zich niet goed voelt met zijn ribben. Niet zien vallen alleszins, maar kan buiten beeld gebeurd zijn.

EDIT: net die valpartij nog eens herbekeken. Er zijn echt een tiental renners die allemaal apart nog eens vallen na die grote valpartij. Campenaerts was daar eentje van inderdaad. Hopelijk valt de schade mee.

Benoot valt hard op zijn linkerschouder, maar greep er wel niet meteen naar.

Laatst bewerkt:
Campenaerts heeft echt geen geluk, denk dat de meeste wel afstappen omdat ze weten dat het geen zin meer heeft.
Mijn favoriet (en zeker nu) Pogacar

Campenaerts heeft echt geen geluk, denk dat de meeste wel afstappen omdat ze weten dat het geen zin meer heeft.
Mijn favoriet (en zeker nu) Pogacar
Ook Pogi is toch redelijk gevallen, kan altijd dat hij er ook nog last van krijgt. Misschien wint er ene die overal van gespaard gebleven is.

Ook Pogi is toch redelijk gevallen, kan altijd dat hij er ook nog last van krijgt. Misschien wint er ene die overal van gespaard gebleven is.

Pogacar viel hard, maar was wel heel snel recht en dichtte dan meteen het gat naar die eerste 5 man. Lijkt dus geen schade te hebben, al weet je nooit.

Ondertussen ook Matthews en Mohoric uit. Jezus.

Pogacar viel hard, maar was wel heel snel recht en dichtte dan meteen het gat naar die eerste 5 man. Lijkt dus geen schade te hebben, al weet je nooit.

Ondertussen ook Matthews en Mohoric uit. Jezus.
Eigenlijk niet te doen die gasten, ik ben vorig jaar aan "ocharme" 30 per uur gevallen en terug op de fiets kruipen was echt het laatste waar ik aan dacht. Alaphilippe en Pogacar rijden hier alsof er niets gebeurd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan