Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dito. Als hij zo blijft verder doen en wat andere koersen gaat rijden en niet alleen rondes, mag hij zijn voet naast Merckx gaan zitten binnen tien jaar. Toprenner en mentaliteit.Hij is verder aan het wegrijden
Realistisch gezien, waar gaat dit stoppen? Heeft nog 4tal jaar te gaan voor die fysiek in zijn topjaren komt qua duurvermogen.
Die gaat sowieso het grootste palmares sinds Merckx behalen als hij geen grote ongelukken kent
Gaat sowieso alle monumenten winnenDito. Als hij zo blijft verder doen en wat andere koersen gaat rijden en niet alleen rondes, mag hij zijn voet naast Merckx gaan zitten binnen tien jaar. Toprenner en mentaliteit.
Met een belg de ronde winnen, tzal toch niet met Pogi zijn.
Mede topfavoriet durf ik al zeggen.Gewoon zot, kerel kan gewoon alles eigenlijk. Wordt fameuze contender voor Ronde dan ook zeker.
Gaat ie op de Poggio de anderen eraf krijgen?Mede topfavoriet durf ik al zeggen.
MSR ook straks als topfavoriet
Denket niet, gaat ook een deel andere mannen bijkomen die vandaag niet meedoen.Gaat ie op de Poggio de anderen eraf krijgen?
Hoeft niet, wegknallen in de afdaling en iedereen solo afhouden. Past perfect in zijn straatje.Gaat ie op de Poggio de anderen eraf krijgen?
Uw renner Tietema had hier toch kunnen schitteren denk ikIk hoorde het ook en mijn ogen rolde bijna uit mijn hoofd!
“Tubeless, dat deed men vroeger ook al hoor!!”
Jongens jongens wat een aanwinst deze man!