Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een groot peloton zeg.

Niet dat het iets uitmaakt, ze proberen niet eens aangezien ze geen meter dichter komen op Rodriguez.

Hij is verder aan het wegrijden :bow:
Realistisch gezien, waar gaat dit stoppen? Heeft nog 4tal jaar te gaan voor die fysiek in zijn topjaren komt qua duurvermogen.
Die gaat sowieso het grootste palmares sinds Merckx behalen als hij geen grote ongelukken kent

Dit is fenomenaal he, maar toch vind ik het een beetje jammer voor deze koers. Er gaat hier niet meer veel te zien zijn.

Hij is verder aan het wegrijden :bow:
Realistisch gezien, waar gaat dit stoppen? Heeft nog 4tal jaar te gaan voor die fysiek in zijn topjaren komt qua duurvermogen.
Die gaat sowieso het grootste palmares sinds Merckx behalen als hij geen grote ongelukken kent
Dito. Als hij zo blijft verder doen en wat andere koersen gaat rijden en niet alleen rondes, mag hij zijn voet naast Merckx gaan zitten binnen tien jaar. Toprenner en mentaliteit.

Met een belg de ronde winnen, tzal toch niet met Pogi zijn.

Gewoon zot, kerel kan gewoon alles eigenlijk. Wordt fameuze contender voor Ronde dan ook zeker als het niet regent

Zit 4 man te rijden in het peloton en die verliezen tijd op zowel Pogacar als Rodriguez, die twee zijn zoveel beter dan de rest.

Carlos Rodriguez stond in 2018 mee met Evenepoel op het podium van het EK voor junioren. Hij werd derde op net geen 10 minuten.

Als we Strade als zesde monument beschouwen wint Pogacar hier zijn derde monument op rij. Luik, Lombardije, Strade. 🤔

Nee in MSR Geloof ik niet. Poggio is niet stijl genoeg. Nu, kan ooit lukken e, maar zal dan zijn door het goede moment te kiezen na de Poggio.

Voor RVV wel gewoon bij de topfavorieten.

Op 45 km gaan en dan, met 1-2 minuten voorsprong piazza del campo oprijden, das een volledig peloton degraderen in feite.
En ni eens een bergrit :scream:

Laatst bewerkt:
Ik hoorde het ook en mijn ogen rolde bijna uit mijn hoofd!

“Tubeless, dat deed men vroeger ook al hoor!!”

Jongens jongens wat een aanwinst deze man!
Uw renner Tietema had hier toch kunnen schitteren denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan