Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wout corona? Allemaal komedie ja, om zich voor te bereiden op PR. (Sarcasme)
Enfin, raar dat de mensen die zo spraken over VDP nu niet zo negatief zijn over Wout. (Ik bedoel niet hier, maar bvb op HLN)

Zelfs al heeft hij lichte symptomen dan moet hij tot donderdag in isolatie. Een deelname kan dus nooit.
Hoezo? Parijs Roubaix is op 17 april. Dat is na donderdag nog 1,5 weken.
Ondertussen kan hij op de rollen rijden (wat gewoon kan/mag in isolatie).
(Maar ik geef dat toe, ik was even te snel met mijn post, buiten rijden kan inderdaad niet meteen)

En er bestaat ook zoiets als supercompensatie en taperen. Als je een week niet fietst, verlies je een klein beetje van je scherpte maar door frissere benen compenseer je dit quasi volledig. Daar gaat ie geen millimeter trager door rijden hoor.

Ik zeg niet dat de kans groot is, maar dat een deelname echt nooit kan (100% rate) is ook wel een stukje overdreven.

---

Nu goed, het is afwachten geblazen. We zullen het snel genoeg weten of hij deelneemt aan PR (of niet).

Laatst bewerkt:
(Maar ik geef dat toe, ik was even te snel met mijn post, buiten rijden kan inderdaad niet meteen)

En er bestaat ook zoiets als supercompensatie en taperen. Als je een week niet fietst, verlies je een klein beetje van je scherpte maar door frissere benen compenseer je dit quasi volledig. Daar gaat ie geen millimeter trager door rijden hoor.

Ik zeg niet dat de kans groot is, maar dat een deelname echt nooit kan (100% rate) is ook wel een stukje overdreven.

---

Nu goed, het is afwachten geblazen. We zullen het snel genoeg weten of hij deelneemt aan PR (of niet).
Desnoods rijdt hij mee als knecht

Als Wout spreekt, luistert het volk.

Begrijp ik het nu goed dat hij dus niet start, zuiver omdat het Corona is en het dus niet mag? Op basis van zijn uitleg over de symptomen laat hij precies uitschijnen dat hij gerust zou willen starten? Starten met de gewone griep in je lichaam kan, maar met COVID in je lichaam niet. Blijft toch een aparte vaststelling in dit tijdperk. Het is toch niet meer zoals in het prevaccintijdperk...

Hoe dan ook kijk ik uit naar De Ronde, het wordt een feest!
Dit is toch geen serieuze post hoop ik?

Het is niet omdat hij lichte symptomen heeft, dat andere mensen die het zouden kunnen overnemen geen ernstige symptomen kunnen krijgen. En zoals al aangehaald: zeker na het geval Colbrelli wil je toch echt geen risico nemen met uw lichaam. Topsporten met eender welke griep is sowieso een no go, dat kan heel slecht uitpakken.

---

Hij heeft het volgens mij over sowieso niet deelnemen aan de Ronde wegens quarantaine.

Wout zijn concurrenten zullen wel in hun vuistje lachen. Voor de camera vertellen dat het natuurlijk jammer is maar niemand vind het erg dat de absolute topfavoriet niet start. Liever alleen richting Oudenaarde denk ik dan.

ik ben wel benieuwd hoe Jumbo Vista het nu gaat aanpakken. Nog altijd van in het begin alles in handen pakken en de koers opblazen…?
In principe hebben ze naast Wout, met Benoot en Laporte, nog altijd de 2 renners die het meest indruk gemaakt hebben in E3 GW en DDV. Telkens beste of 2e beste man in koers… helaas zijn het alletwee geen winnaarstypes.

Man man man wat een kut nieuws. Zo naar deze dag toegewerkt en dan dit. Ik heb voorlopig zelfs geen zin in zondag (dat verandert nog wel hoor).

Hopelijk is dit een kans voor de "mindere" renners om eens een monument te pakken maar allicht ligt de weg naar Oudenaarde open voor MVDP.

Lichte symptonen zegt hij, dus niet al te veel in paniek slaan voor PR

Dit is toch geen serieuze post hoop ik?

Het is niet omdat hij lichte symptomen heeft, dat andere mensen die het zouden kunnen overnemen geen ernstige symptomen kunnen krijgen. En zoals al aangehaald: zeker na het geval Colbrelli wil je toch echt geen risico nemen met uw lichaam. Topsporten met eender welke griep is sowieso een no go, dat kan heel slecht uitpakken.
Je reageert totaal naast wat ik zeg in lijn post.

Pfff, echt zo'n kut nieuws. Wsl niet de meest volwassen reactie, maar ik heb al amper nog goesting om te kijken. Hij ging zo sterk zijn, dit was echt zijn jaar. Tenzij Campenaerts de finale rijdt of zo, dan ben ik weer all in.

Rowe en Kwiat ook van de lijst verdwenen ondertussen..
Die werden toch nooit aanzien als deel van de selectie? Rowe eventueel, maar Kwiato toch nooit? Hun voorjaarsteam is wel op orde nu. En Narvaez is dan blijkbaar terug fit na z'n val in G-W.

Volgens mij wordt de Ronde nu trouwens weer spannender dan met Woutje. Wie gaat de koers in handen nemen? Welke ploeg stuurt volk mee in de vroege vlucht? Wie gaat er jagen? Outsiders genoeg nu om Mathieu en Kasper uit te dagen! Dat het maar snel zondag is :love:
(zonder Ine Beyen plz God)

Ze passeren hier de hele dag aan mijn deur dus hopelijk komt mijn zin ook terug :help:
Ik gun het gva ook wel maar die kans zal klein zijn.
Ghoja ik supporter wel voor iedereen die het mvdp moeilijk maakt of verslaat :unsure: :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan