Mis je hem misschien?Van Marcke niet eens gestart? Ziek! Ik hoor het nu pas.
Die man minder in de grupetto gaat geen verschil maken hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mis je hem misschien?Van Marcke niet eens gestart? Ziek! Ik hoor het nu pas.

Dat zijn punten voor Lotto, vermoed ik dan?Campenaerts sprint nog naar 5de? plaats. Heeft toch ook een sterke koers gereden met alles wat hij meegemaakt heeft.
Ik denk dat de meeste mensen in het peloton wel nog niet aan hun piek zitten. Maar ik denk wel dat Tiesj voor Wout een serieus verschil gaat maken. Ben benieuwd wat dat geeft in de Strade Bianca, indien Tiesj daar ook in functie van Van Aert gaat rijden...Staat ook wel heel erg scherp. Scherper dan de jaren waarin hij meer in het veld zat.
Echt zot zo weg rijden van een achtervolgende groep en het beste moet nog komen.
Iemand anders die via de stream kijkt en daar ook altijd zoveel problemen mee heeft, is altijd zo bij Sporza bij mij. Laatste 10 kilometer gewoon zwart scherm ondanks refreshes![]()
Laten we hopen dat Tiesj dat niet doet, VA start namelijk niet in de Strade.Ik denk dat de meeste mensen in het peloton wel nog niet aan hun piek zitten. Maar ik denk wel dat Tiesj voor Greg een serieus verschil gaat maken. Ben benieuwd wat dat geeft in de Strade Bianca, indien Tiesj daar ook in functie van Van Aert gaat rijden...

Zagevent zeg...Hoera alcohol voor de tiende keer vandaag.![]()