Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wout op de bosberg zien is kippenvel. Campenaerts is ook goed hoor, had al veel pech. Vermeersch bevestigt ook wel dat hij dit soort koersen kan.

Quick step zwakjes voorlopig. Maar wel de groep Van Aert niet laten wegrijden en teruggekomen voor de muur.

Pakken wat je kan meepakken natuurlijk, maar op deze indrukwekkende manier gaat alles natuurlijk wel op jumbo vallen qua werk in de komende weken, sterke ploeg daar ni van.

Trekt de vorm van zijn veldritseizoen gewoon door alsof het niets is, crazy. Of het een goede zaak is met oog op wat moet komen durf ik wel niet zeggen.

Dat ging toch sowieso het geval zijn. VA steekt er met kop en schouders bovenuit als MVDP niet mee doet. Dan nog zou Jumbo met dit sterk blok de wedstrijd moeten dragen.

Heeft er toch alles aan gedaan om later in vorm te zijn, als dat waar zou zijn gaat de rest toch een probleem hebben. Wat een machien.

Greg nog 3de, zal daar ook wel blij mee zijn!

WVA was wel te verwachten natuurlijk. Demonstratie op de Bosberg en dan gewoon een TT rijden. Maatje te sterk voor de rest, maf in feite.

Sterk nummer weeral, nu wordt het zaak om de vorm te kunnen doortrekken. Heel de voorbereiding stond in dat teken dus we zullen er maar vanuit gaan dat ze weten waar ze mee bezig waren.

Campenaerts sprint nog naar 5de? plaats. Heeft toch ook een sterke koers gereden met alles wat hij meegemaakt heeft.

Iemand anders die via de stream kijkt en daar ook altijd zoveel problemen mee heeft, is altijd zo bij Sporza bij mij. Laatste 10 kilometer gewoon zwart scherm ondanks refreshes :(

Staat ook wel heel erg scherp. Scherper dan de jaren waarin hij meer in het veld zat.

Echt zot zo weg rijden van een achtervolgende groep en het beste moet nog komen.

Staat ook wel heel erg scherp. Scherper dan de jaren waarin hij meer in het veld zat.

Echt zot zo weg rijden van een achtervolgende groep en het beste moet nog komen.
Ik denk dat de meeste mensen in het peloton wel nog niet aan hun piek zitten. Maar ik denk wel dat Tiesj voor Wout een serieus verschil gaat maken. Ben benieuwd wat dat geeft in de Strade Bianca, indien Tiesj daar ook in functie van Van Aert gaat rijden...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de meeste mensen in het peloton wel nog niet aan hun piek zitten. Maar ik denk wel dat Tiesj voor Greg een serieus verschil gaat maken. Ben benieuwd wat dat geeft in de Strade Bianca, indien Tiesj daar ook in functie van Van Aert gaat rijden...
Laten we hopen dat Tiesj dat niet doet, VA start namelijk niet in de Strade.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan