Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
WVA is momenteel veruit de beste renner .. zie niet in wie hem gaat bedreigen in de komende klassiekers met deze vorm die nog gaat stijgen tegen RVV en P-R.

Ik bedoelde voor het stuk de Bosberg, gewoon dat er niemand daar op het wiel zat, het is de topfavoriet, het was geen splijtende demarrage maar een goeie tempoversnelling.

Hij ging sowieso iedereen losrijden op de Bosberg zelf.

Nu het is ook geen procyclingmanager. Altijd makkelijker achter de computer

Vrouwenwielrennen, het blijft toch een sport apart.
12km op kop rijden, dan heb je de ideale positie te pakken voor de sprint, start je een verrassingsaanval net voor een bocht zodat je 5 meter verder je benen al stil moet houden, begin je toch maar op 350m van de meet te sprinten, en dan win je nog. Speciaal.
Ik denk dat Van Vleuten er bewust een lange afmattende "sprint" heeft willen van maken omdat ze zelf ook weet dat Vollering intrinsiek sneller is. En ik gok dat die verrassingsaanval misschien net de inspanning te veel was voor Vollering. Als ze gewoon doorrijden tot op 180-200 meter van de meet om te gaan sprinten denk ik dat Vollering hem wél pakt.

Sowieso denk ik dat Vollering al lang blij was dat ze meekon met Van Vleuten want je zag aan haar gezicht dat ze het heel moeilijk had.

Gisteren 2 keer boven de Leberg gaan kijken en daarna op groot scherm met redelijk wat volk.

Wat heb ik dit toch gemist zeg: Het is terug koers :love::love:

Wie is dat eigenlijk?

Dus een YouTuber die veel fietst en nu als grap een contract kreeg?
zoiets buiten dan die grap :p .

Was er wel één die wat jaren terug bij BCM youth team ofzo reed dus talent genoeg maar dan gestopt, populair geworden op youtube en nu terug prof :p .

Wie is dat eigenlijk?

Heeft wel een derde plaats behaald in de beloftenversie van Parijs-Roubaix, dus hij zal wel iets van talent hebben.
Maarja, zonder zijn Youtube-kanaal had hij waarschijnlijk moeilijk aan een contract geraakt.

zoiets buiten dan die grap :p .

Was er wel één die wat jaren terug bij BCM youth team ofzo reed dus talent genoeg maar dan gestopt, populair geworden op youtube en nu terug prof :p .
Dus eigenlijk wel soort basis bij de jeugd.
Want van wielertoerist naar een contract zou ik wel zot vinden

Wie is dat eigenlijk?

Weinig grap aan, hij heeft met recht en rede een contract gekregen omdat hij gewoon talent heeft en een aardig stukje kan fietsen :P
Is ook geen onbekende want in de jeugdreeksen was hij gewoon een zeer gekend renner.

Weinig grap aan, hij heeft met recht en rede een contract gekregen omdat hij gewoon talent heeft en een aardig stukje kan fietsen :p
Is ook geen onbekende want in de jeugdreeksen was hij gewoon een zeer gekend renner.
Toch veel DNF op PCS

Toch veel DNF op PCS
Ook wel enkele overwinningen en ereplaatsen :P
Om maar te zeggen, hij heeft het niet cadeau gekregen. Het is ook niet dat wallonie-brussel dit doet voor de publiciteit, want het youtube doelpubliek kent die ploeg waarschijnlijk zelfs niet eens.
Als het puur voor de reclame zou zijn dan zijn er andere ploegen.

Ook wel enkele overwinningen en ereplaatsen :p
Om maar te zeggen, hij heeft het niet cadeau gekregen. Het is ook niet dat wallonie-brussel dit doet voor de publiciteit, want het youtube doelpubliek kent die ploeg waarschijnlijk zelfs niet eens.
Als het puur voor de reclame zou zijn dan zijn er andere ploegen.
Ja dat zeg ik niet dat hij het cadeau heeft gekregen, maar kende hem niet

WVA is momenteel veruit de beste renner .. zie niet in wie hem gaat bedreigen in de komende klassiekers met deze vorm die nog gaat stijgen tegen RVV en P-R.
Altijd makkelijk gezegd natuurlijk, maar de ene dag is de andere niet.
Hij was vorig jaar ook dé grote topfavoriet voor die twee koersen + hetzelfde voor WK en zelfs OS, uiteindelijk geen daarvan gewonnen.
Er kan zo veel gebeuren en veranderen, zowel in de aanloop naar de wedstrijd als tijdens de koers zelf. Dat maakt het ook zo leuk en spannend uiteindelijk.

Ik bedoel dan echt in blok

Bij Bahrein komt Teuns erbij die ik enorm sterk verwachtbij Ineos van Baarle en Ganna , bij Jumbo laporte.

Bij dqs zullen ze het moeten doen puur op de vormcurve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan