Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Van Vleuten er bewust een lange afmattende "sprint" heeft willen van maken omdat ze zelf ook weet dat Vollering intrinsiek sneller is. En ik gok dat die verrassingsaanval misschien net de inspanning te veel was voor Vollering. Als ze gewoon doorrijden tot op 180-200 meter van de meet om te gaan sprinten denk ik dat Vollering hem wél pakt.Vrouwenwielrennen, het blijft toch een sport apart.
12km op kop rijden, dan heb je de ideale positie te pakken voor de sprint, start je een verrassingsaanval net voor een bocht zodat je 5 meter verder je benen al stil moet houden, begin je toch maar op 350m van de meet te sprinten, en dan win je nog. Speciaal.
Wat een legend toch!BAS TIETEMA IN DE KOPGROEP
Wie is dat eigenlijk?BAS TIETEMA IN DE KOPGROEP
zoiets buiten dan die grapWie is dat eigenlijk?
Dus een YouTuber die veel fietst en nu als grap een contract kreeg?
.
.Heeft wel een derde plaats behaald in de beloftenversie van Parijs-Roubaix, dus hij zal wel iets van talent hebben.Wie is dat eigenlijk?
Dus eigenlijk wel soort basis bij de jeugd.zoiets buiten dan die grap.
Was er wel één die wat jaren terug bij BCM youth team ofzo reed dus talent genoeg maar dan gestopt, populair geworden op youtube en nu terug prof.
Weinig grap aan, hij heeft met recht en rede een contract gekregen omdat hij gewoon talent heeft en een aardig stukje kan fietsenWie is dat eigenlijk?

Toch veel DNF op PCSWeinig grap aan, hij heeft met recht en rede een contract gekregen omdat hij gewoon talent heeft en een aardig stukje kan fietsen
Is ook geen onbekende want in de jeugdreeksen was hij gewoon een zeer gekend renner.
Ook wel enkele overwinningen en ereplaatsenToch veel DNF op PCS

Ja dat zeg ik niet dat hij het cadeau heeft gekregen, maar kende hem nietOok wel enkele overwinningen en ereplaatsen
Om maar te zeggen, hij heeft het niet cadeau gekregen. Het is ook niet dat wallonie-brussel dit doet voor de publiciteit, want het youtube doelpubliek kent die ploeg waarschijnlijk zelfs niet eens.
Als het puur voor de reclame zou zijn dan zijn er andere ploegen.
Altijd makkelijk gezegd natuurlijk, maar de ene dag is de andere niet.WVA is momenteel veruit de beste renner .. zie niet in wie hem gaat bedreigen in de komende klassiekers met deze vorm die nog gaat stijgen tegen RVV en P-R.
nu onderschat je toch Asgreen-Senechal-Lampaert. Die gaan er ook staan binnen 4-6 weken+ Ik denk dat Bahrein , Ineos en Jumbo de sterkste blokken zullen zijn dit voorjaar (kasseiklassiekers).
Waren alle 3 nog niet op volle sterkte en toch al de koers vrij goed domineren.
wat een machtsontplooing!