Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw, had ik toch ook niet verwacht dat ze op die slotklim in het wiel van Van Vleuten zou kunnen blijven!
Belooft voor de Vlaamse klassiekers waar ze altijd net dat ene percentje te kort kwam op de steile kasseiklimmetjes, maar na dit...

Voorjaar al geslaagd alleszins, laat de rest maar komen nu!

Wauw, had ik toch ook niet verwacht dat ze op die slotklim in het wiel van Van Vleuten zou kunnen blijven!
Belooft voor de Vlaamse klassiekers waar ze altijd net dat ene percentje te kort kwam op de steile kasseiklimmetjes, maar na dit...

Voorjaar al geslaagd alleszins, laat de rest maar komen nu!
Van vleuten was zelfs efkes los, maar gaatje terug gedicht… das enorm sterk! Volledig door de muur gegaan

Whut? Ze gaan de laatste 30km vd vrouwen nu herhalen? Heb ik dat goed verstaan…?
Ahja de italianen kennende moeten ze nu eerst hun motoren 100km laten terugrijden voordat er beelden van de mannen zijn… naar jaarlijkse traditie gaan we weer de helft van de koers missen…

:oink: Half het peloton omver door de wind.

Harde klapper toch voor Allaphillipe. Benoot ook goed op de rug. Alle toppers lagen er toch wel bij denk ik?

Lijkt me een verloren zaak voor Alaphilippe. Kleine 2 minuten achter een gerhergroepeerd peloton, maak dat maar eens goed.

FNFnu6lWUAYc9v3

Kopecky heeft vooral intelligent gekoerst. Tussen die laatste grindstrook en via Santa Catarina heeft ze Van Vleuten bijna constant laten kop doen en Van Vleuten is praktisch op alles gesprongen wat vertrok tussenin ook nog, Lotte schoof altijd 2-3de mee, chapeau !

Amai wat een val, dat maakt Alaphilippe niet meer goed denk ik...
Al een wonder dat hij (voorlopig) niks heeft!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan