SomeDude
Banned
Wat niet perse beter is qua belasting. Hogere cadans voor hetzelfde vermogen kost meer energie.
Waar haal je dat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat niet perse beter is qua belasting. Hogere cadans voor hetzelfde vermogen kost meer energie.
Afgezwakt met het vetrek van? Ze hebben voor zover ik weet nog steeds dezelfde kern als vorig seizoenDit wordt inderdaad onderschat. Ik vrees dat hun Vlaamse ploeg wat afgezwakt is en misschien ook nog meer gaat afzwakken in de toekomst omdat ze enorm veel gaan focussen op Evenepoel. QS heeft een veel groter budget dan Lotto, maar het komt ook niet in de buurt van dat van bijvoorbeeld Jumbo of UAE en dat betekent dus dat daar keuzes moeten gemaakt worden. Vroeger was het all in op klassiekers, nu willen ze ook een heel sterke ploeg rond Evenepoel.
Afgezwakt met het vetrek van? Ze hebben voor zover ik weet nog steeds dezelfde kern als vorig seizoen
Christophe Laporte zegt in het interview dat hij voor de eerste keer in zijn carrière een stage van 3 weken heeft afgelegd. Dat zo'n mannen er dus nog op vooruit gaan lijkt me dus logisch.Stel jij je oprecht geen vragen bij de prestaties van Wout Van Aert? De man die een heel jaar door schijnbaar in grote vorm is, klassiekers, bergritten, sprints, tijdritten en veldritten wint?
Met de prestatie van vandaag heb ik niet zoveel problemen maar zeggen dat je je geen vragen kan stellen bij het koptrio vind ik een brug te ver.
Dit doet mij denken aan de zege van Johan Museeuw van Parijs Roubaix 1996. De ploeg (mapei toen nog) zet zich aan kop van het uitgedunde peloton en met 3 rijden ze iedereen los uit het wiel en ze rijden met 3 ploegmaats tot aan de finish.Het is nog 4 weken tot aan de Ronde en 6 voor Parijs-Roubaix. Nu al ploegen/renners afschrijven is veel te vroeg. Chapeau voor Jumbo hun 1-2-3 maar in de Ronde is het wel meer dan 100km langer rijden dan vandaag en is er wel andere tegenstand dan Latour en co

Vandaag eentje erbijToch veel DNF op PCS

Winst?Vandaag eentje erbij![]()
DNFjeWinst?
Je kan er moeilijk echt veel van verwachten. Die jongen woog 8 maand geleden nog 92kg en trapte hooguit 320W FTP. Dan nog 3 weekjes zuipen in de Tour...Vandaag eentje erbij![]()

En welke vragen dan bij die andere twee? Een heel jaar door in grote vorm is ook wel overdreven. Zoals hier al aangegeven zie je toch duidelijk dat hij bv in de ronde of WK vorig jaar over zijn top heen was en dat zelfs hij die geen heel jaar kan vasthouden. Het is niet voor niets dat hij zijn voorjaar nu anders probeert in te delen.
Het grote verschil met de echte dopingjaren was voor mij dat die mannen nooit kapot gingen. Gisteren zag je Pogacar ook gewoon "stuk" gaan bijvoorbeeld. Floyd Landis gewijs op 125km vertrekken om 8min terug te nemen heb ik toch al lang niet meer gezien. Al kwam Froome zijn Giro huzarenstukje daar nog het korst bij in de buurt.
Ja is wel triestigVandaag eentje erbij![]()

Zet zichzelf graag in de spotlight, en dan is de verwachting dat die blijkbaar alles kapot moet rijden. Beetje onnozele kritiek inderdaad, wetende vanwaar die komt.Maar om eerlijk te zijn snap ik de kritiek op die jongen niet zo goed. Integendeel petje af zou ik zeggen waarvan hij vandaan komt. Hij heeft 3 jaar in feite amper deftig gereden, en heeft in 5 maanden opgebouwd naar terug een deftige fysiek. Dat alleen al is lovenswaardig.
Ja het commerciële zal een rol gespeeld hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat hij zijn plek in de selectie gewoon verdiend heeft. Het is ook niet dat zijn niveau zo ver van een knecht af ligt hoor.
Puck Moonen is in feite een aanfluiting. Dat is meisje heeft een leuk voorkomen en plukt daar terecht alle vruchten van.
Maar is al even niet meer een professioneel atlete. In 2019 reed ze 10,7k km, 2020 zelfs maar 6,5k km en vorig jaar 9,6k km.
Ja sorry hoor maar dan mag je ook niet veel verwachten. Ze is al enkele jaren gewoon een regelrechte influencer en speelt die rol voortreffelijk.
Waar ik trouwens echt het regelrechte schijt van krijg die influencers. Ik stel mij oprecht de vraag wat zij nu bijbrengt bij het wielrennen en waarom merken haar zo graag willen ondersteunen.
Bas Tietema was/is ook een influencer. Maar hij en zijn team zijn wel echte liefhebbers en doen alles in teken van de sport, maken heel leuke content die het wielrennen gewoon nog populairder maken.
En dan heb je dit: https://www.instagram.com/p/CakhxTfrC-Y/?utm_source=ig_web_copy_link
Een echte weerspiegeling hoe gravelrijden er echt aantoe gaat. Volledig opgemaakt, geen vuiltje aan de lucht of fiets en strak in het pak tot en met.
Hoe een merk zoals MAAP er toch in slaagt om te denken dat je zo legitiem credibiliteit opbouwt is mij een raadsel.