Reverz
Well-known member
Maar moet hij wel tijd nemen? Hij staat voor... als hij gewoon kan aanklampen is het ook goed hé. Zolang het niet voor de dagzege is en er met boni's gespeeld wordt, dan wordt het een andere zaak.Goh, bergop kan de allerbeste Remco volgens mij wel nog volgen, maar het parcours geeft hem eigenlijk amper kansen om tijd te nemen op Pogacar, behalve de veel te korte tijdrit.
Er is wel een wezenlijk verschil tussen een Tirreno die vaker wel dan niet tot op seconden aan komt dan in een GT waar vaak met minuten gegoocheld wordt.Hoezo alles verkopen.. vreemde redenering om daar dan een posting van te gaan opzoeken..Ik geef het gewoon mee omdat er vorig jaar door een aantal hier lacherig werd gedaan omwille van dat voluit rijden voor die seconde vanwege Remco in de Giro.
En ja, in principe heeft Remco geen schijn van kans tegen Pogacar in de bergetappes.. dat wist ik ook al wel ondertussen.
Ik geef het gewoon mee omdat er vorig jaar door een aantal hier lacherig werd gedaan omwille van dat voluit rijden voor die seconde vanwege Remco in de Giro.
). Met een beetje geluk heb je redelijk wat verloop in de beste tijden en is het regelmatig spannend, duikt XXX onder de tijd van YYY of niet?! Dat Ganna er dan nog aankomt en alles mogelijks vermorzeld maakt het er niet minder boeiend op vind ik.