Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrij goed in een rit in de Provence :p
Ik maak geen woorden vuil aan Sep, maar een succes is het toch allerminst hoor.
Wat ze met Lotto met hem gaan aanvangen, als conti ploeg, geen idee hoor. Laat staan dat hij voor een licht contractje gaat willen rijden, want wat gaan ze hem nu eerlijkwaar kunnen bieden.
Ter informatie zou ik graag meegeven dat je op dit forum al ontzettend veel woorden vuil hebt gemaakt aan Sep, en met de nadruk op vuil.

Ik vraag me af wat er mis is met Moscon.
Zit nu bij Astana en die rijdt geen resultaten. Hij is Froome-gewijs aan het rijden.
Sinds die domper van P-R vorig jaar, zou die mentaal erdoor zitten?

Moscon had in de herfst hartritmestoornissen, dan Covid besmetting en dan seizoensbegin moeten uitstellen door bronchitis. Dus gewoon fysiek niet klaar

Tsja, wat is je benchmark? Ga je hem vergelijken met GVA/Wout/MVDP dan is't inderdaad geen vette. Vergelijk je hem met Roelandts/Naesen/... Sep heeft al meer betekend op vlak van puntenverzamelen dan Oliver Naesen :)
Akkoord hij is twee jaar ouders, maar met deze generatie zie ik Naesen geen potten meer breken.
Naessen word door de pers ook gewoon behandeld als de ideale schoonzoon waardoor hij telkens veel meer aandacht krijgt dan hij eigenlijk verdiend. Qua palmares is dat toch maar heel mager. Zoals je zeg is dat gewoon op het niveau als een Roelandts die ook enkele uitschieters gehad heeft.

Ter informatie zou ik graag meegeven dat je op dit forum al ontzettend veel woorden vuil hebt gemaakt aan Sep, en met de nadruk op vuil.
Tis een beetje de running joke. Ik denk dat de meeste regulars hier wel weten op welke 'knopjes' ze moeten duwen om bepaalde mensen op de kast te jagen. Wel bij @MrKend54l staan er zo 2 GIGA rode knoppen: eentje met SEP en eentje met HAYMAN erop :laugh::hug:

Hij zit met de poepers voor Mathieu ja :p

Meest slechte moment om ziek te worden natuurlijk. Nu is het zeker dat RVV in het beste geval voor volgend jaar is. Maar los daarvan wordt je ook niet beter van ziek worden, laat ons hopen dat hij snel uitgeziekt is en snel terug op oude vorm is, want na een ziekte heb je altijd een terugval.
RVV laten schieten en met slechte vorm in PR moeten starten is het ergste wat Wout kan overkomen.
Daar trekt die zich helemaal niets van aan of Mathieu al dan niet meerijdt in een wedstrijd.. dat is typische praat van Vdp supporters 😉

Tis een beetje de running joke. Ik denk dat de meeste regulars hier wel weten op welke 'knopjes' ze moeten duwen om bepaalde mensen op de kast te jagen. Wel bij @MrKend54l staan er zo 2 GIGA rode knoppen: eentje met SEP en eentje met HAYMAN erop :laugh::hug:

ZO ?

6b0le1.jpg

Nog voor de start is de RVV al spannender dan de finale van E3:

Raymond Kerckhoffs zei:
Van Aert heeft zelf vandaag aan de ploeg gemeld dat hij zich een stuk beter dan gisteren voelt. Daardoor is er binnen de ploeg ook weer enig optimisme ontstaan.

Vraag me af of de media dit niet gewoon weer een stuk groter maakt dan het werkelijk is?

Kan zijn dat Wout gewoon heeft aangegeven om uit voorzorg de verkenning te skippen en de media die daar vervolgens een olifant van maakt? Enfin, ze gaan blijkbaar vanavond met nieuws komen dus we'll see.

Vraag me af of de media dit niet gewoon weer een stuk groter maakt dan het werkelijk is?

Kan zijn dat Wout gewoon heeft aangegeven om uit voorzorg de verkenning te skippen en de media die daar vervolgens een olifant van maakt? Enfin, ze gaan blijkbaar vanavond met nieuws komen dus we'll see.

Jumbo stuurt een tweet uit die zegt dat het onwaarschijnlijk is dat VA zondag start. Dat is niet de media die iets opblazen hé. Als het nu blijkt niks te zijn dan heeft Jumbo hier ferm onnozel lopen doen, nog erger dan Alpecin met VDP in aanloop naar MSR.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan