Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu gaat AG2R mee op kop rijden... ge had mee moeten zijn gvd! :wallbash:

Als de toppers sebiet aanzetten is het toch wel gepasseerd...

Die groep heeft kans hé. Niemand heeft teammaten. Ongelofelijk dat AG2R en LTS daar niemand hadden zitten. Zaten beiden gewoon veel te ver op de Berendries.

Die groep blijft heel goed rond draaien. "Peloton" heeft een probleempje. Gaan op de Kwaremont een ferme cartouche nodig hebben maar dat is nog 16km.

Dat gaat in no time een minuut zijn hoor. Je gaat er echt niet komen met een tegenaanval. Enorme samenwerking nodig in dat peloton tussen Kanarie en Kwaremont of het is gedaan.

Laporte volgens mij terug in de groep met favorieten? Dacht daar een derde man te zien zitten.

edit: Al vanvoor dus!

Peloton staat stil hé.... Jumbo kan eigenlijk toch ook niet rekenen op hun 2 man daar? FDJ toch ook absoluut niet met Le Gac. QS en Trek zitten met een ideale situatie maar dat is het zowat. Ik snap niet dat de samenwerking in die groep zo goed is eerlijk gezegd.

Peloton staat stil hé.... Jumbo kan eigenlijk toch ook niet rekenen op hun 2 man daar? FDJ toch ook absoluut niet met Le Gac. QS en Trek zitten met een ideale situatie maar dat is het zowat. Ik snap niet dat de samenwerking in die groep zo goed is eerlijk gezegd.
Ja want Steimle en Stybar al ferme uitslagen gereden dit jaar...
Dit is ook voor QS geen echt comfy situatie. Voor Alpecin ook niet trouwens. Enkel voor Trek is dit nu ideaal. Maar als de rest hier nu denkt dat ze UAE recht op het mes kunnen duwen zonder eigen risico... think again.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan