Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet deze Van Aert though. Je weet niet of hij mee ging geweest zijn maar als je ziet hoe Wout in E3 de Pater op knalt... zomaar zeggen dat hij wrs niet mee ging geweest zijn is wel nogal makkelijk.

Was in het gootje en Pogi en VDP waren er toen niet bij.

Ik wou het zelf niet zeggen maar dat is toch ook wat ik dacht....

Trouwens om het met de gevederde woorden van de heer De Mol te zeggen "Die Tadej die komt niet naar oudenaarde om een mattentaart te eten eh jongens!"
Vergeten jullie niet allemaal dat VA 2 jaar terug gewoon gesprint heeft tegen VDP? De VA van dit jaar had daar gewoon bijgezeten. Daar hoeft toch geen twijfel over te zijn.

'er gebeurt niks op de pater' ik denk dat pogacar daar serieus aan het doorgeven was
Ik weet het zeker dat Pogacar daar alles gaf en VDP niet kon lossen.
Dit wordt wederom een sprint man op man, 3de jaar op rij, 3de jaar op rij met VDP.
Maar ik zeg het die sloveen die kan ook een sprintje rijden hoor. Super spannend dit!

totaal ni verwacht dat Mathieu er ging blijven aanhangen, sterk :eek:
Als er iemand in zone 7 kan rijden (terwijl er maar 6 HR zones bestaan), dat is het VDP wel hé ;)
Die mens moet bijna sterven (figuurlijk) op zijn fiets wil ie lossen.

Vergeten jullie niet allemaal dat VA 2 jaar terug gewoon gesprint heeft tegen VDP? De VA van dit jaar had daar gewoon bijgezeten. Daar hoeft toch geen twijfel over te zijn.
Was wel een ander koersverloop en de kaarten lagen anders toen. Het ging echt ineens heel hard hoor, die demarrage van Pogacar was echt wel maximaal.
Het kon zo geweest zijn, maar je kan toch niet ontkennen dat Van Aert minder explosief is?

Niet deze Van Aert though. Je weet niet of hij mee ging geweest zijn maar als je ziet hoe Wout in E3 de Pater op knalt... zomaar zeggen dat hij wrs niet mee ging geweest zijn is wel nogal makkelijk.
VA ging ook WK winnen in Leuven met de vingers in de neus!
Dat was een vreemd seizoen en op ander moment van het jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan