Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pogacar heeft hier gewoon pech dat ze allebei langs een kant komen volgens mij, daar had hij geen rekening mee gehouden denk ik.

Pogi zat er door… had dat wel verwacht. Veel te veel gewoekerd op de bergskes.

Vdp fenomeen!
:laugh:

Bekijk de beelden eens, hij moet letterlijk z'n benen stilhouden.

in de herhaling zie je wel dat Pog zonder die twee ook niet had kunnen winnen tegen Mathieu.

Die indruk heb ik ook. VDP zet sneller aan. Pogi kan precies niet echt versnellen en geraakt zo achter die 2. Als die nog echt goed en sneller was dan bleef hij die 2 wel voor.

Onterecht dat Pogacar hier niet op het podium staat. Dat is een feit.
Eigen domme schuld wel, want als hij zelf aanzet is hij altijd tweede.

Maar oververdiende winnaar! Wat een fenomeen deze man!

Pogo zat gewoon nog te weinig op vind ik als je de heli beelden bekijkt
Die andere hebben meer snelheid, staat precies tandje te groot om aan te zetten ook

Maar hij is normaal gezien ook net tikje minder in de sprint dan MVDP natuurlijk die heeft iets meer body

Maar zonder die 2 komt hij er mss nog wel over hoor of toch zeker er wat naast

Ik snap dat Pogacar van zijn oren maakt, de deur gaat dicht om het moment dat hij op snelheid komt maar hij had nooit nog Mathieu geremonteerd volgens mij.

Putain wat kut einde
Pogi zat er door… had dat wel verwacht. Veel te veel gewoekerd op de bergskes.

Vdp fenomeen!
Iets teveel precies idd, als je hoort VDP idd op breken stond op de pater.

Wat een schijt einde, dat Pogi niet op het podium staat is toch wel fameuze anti-climax

Zat toen al niet meer op het wiel hoor
:wtf:

Ik snap dat Pogacar van zijn oren maakt, de deur gaat dicht om het moment dat hij op snelheid komt maar hij had nooit nog Mathieu geremonteerd volgens mij.
Dat durf ik niet met zekerheid zeggen hoor...

't Is moeilijk te zeggen of Pogacar hier een foutje maakt of niet, 't ziet er uiteraard knullig uit, maar als hij doorrijdt tot op de streep dan kan Mathieu uit z'n wiel komen uiteraard. Heeft zoals ik zei gewoon de pech dat die twee langs beide kanten komen. Aangezien ik nog aan het denken was: "die mannen mogen er nog bijkomen, is mss zelfs nog beter om de snelheid erin te houden."

Gho, hij moet enkel kwaad zijn op z'n eigen, hé. Dat hij daar in de tang geraakt.
Tuurlek, ik zeg niet dat Madouas en Van Baarle daar in de fout gaan, zij zoeken ook maar de slipstream van Mathieu op. 100% eigen fout.

Maar ik snap de frustratie.

Unpopular opinion: ik heb Wout niet gemist vandaag :unsure:
Ik zou na deze 3 jaar wel eindelijk eens terug een finale met meer dan 2 zien, of een solo tegen een groepje dat nog vol rijdt. Want hoe spannend dit ook is die laatste 2 minuten, die 30 minuten daaraan voorafgaand is er gewoon geen hol aan te zien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan