Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
FPgmH9IWYAAVgZU

Ik denk dat het kriebelt.
Die lijkt als 2 druppels water op een maat van mij op deze foto :crazy:
Maakt wel steeds mee de koers zoals gisteren en dat maakt het voor ons als kijker alleen maar boeiender.

Is gewoon de kasseien gaan verkennen voor de Tour rit hoor.

Vorig jaar dus een ferme fout gemaakt door veel te vlug te rijden meer dan 10 km/h rapper dan tegen VA en Pogacar.
Die peak power is wel interessant, zelf trap ik pieken van 1300W voor 70kg, zonder eerst 250k te rijden weliswaar.
Vermoed dat MVDP een 75kg weegt ? Wat zou die zijn max zijn in het begin van een race ? 1800 ?

Zie ze daar staan met 8 op 4-5 seconden en dan duiken er daar 2 gewoon los 20seconden onder... doe maar ies :laugh:

Ik vraag mij wel af waar Roglic op korte tijd plots die tijd nog gepakt heeft op Remco.
Op die laatste helling met kasseisteentjes ging hij stuk sneller omhoog dan Remco.. Op de andere stukken iets voordeel voor Remco zelfs.. daarmee heeft Remco bergtrui ook. Niettemin zeer sterk gereden van Remco op toch wel een technisch parkoers!

Op de kasseien, tijden waren voor dat klimmetje praktisch gelijk.
Was niet alleen op de kasseien toch? Bij het ingaan van de laatste km had hij plots 8 seconden op Remco (voor zover die live tijd correct was).
Die peak power is wel interessant, zelf trap ik pieken van 1300W voor 70kg, zonder eerst 250k te rijden weliswaar.
Vermoed dat MVDP een 75kg weegt ? Wat zou die zijn max zijn in het begin van een race ? 1800 ?
Is niet gezegd dat zijn waardes dan zoveel hoger liggen per sé. Soms is het gewoon zaak van diegene te zijn wiens waardes het minst van al afbotten. Hetzij na een koers van 270km, hetzij na 2.5week rittenkoers.
Je mag nog 2000W duwen intrinsiek, als daar voor elke 10km die je rijdt 30W af gaat blijft niet meer genoeg over als het er op aan komt.

Btw, voor de liefhebbers, de waardes van MVDP in de sprints in de RVV zijn terug te vinden in de spoiler.
Van Aert had een taktische fout gemaakt in de sprint? Misschien, maar toch ook weer niet noodzakelijk toevallig dat MVDP net toen zijn beste sprint (met voorsprong) van de vier reed. Die mannen halen echt het beste in elkaar naar boven. Mooi!

FPgnNseWQAQMUa0
Of hij was toen gewoon pak frisser aan de meet ;)
Vertrekt nu trager en haalt hogere snelheid en kan al terug stoppen voor de meet itt nu.

Nog geen enkele journalist een vraag gesteld over kopecky haar gewicht..
Die was vroeger redelijk ‘dik’ voor een renster te zijn en als je die nu ziet is dat echt een atlete. Serieuze metamorfose , of ben ik de enige die dat opvalt?

Roglic is zoooo goed in dit soort tijdritten, ongelooflijk! Echt een zotte coureur eigenlijk.

Eigenlijk onvoorstelbaar hoe die in 2019 een voorsprong van 3 en halve minuut verspeelt op Carapaz.
Dan nog eens goed gevallen én op een buitenaardse Pogacar gestoten in de Tour.
Ondertussen al 10 WT rittenkoersen op zijn naam maar dat hadden er nog een pak meer kunnen zijn.

Heeft Remco nu eigenlijk specifiek gewerkt aan zijn techniek in het afdalen? Er was eens sprake dat ze daarvoor een motoracer gingen inschakelen om hem de bochtentechniek aan te leren, maar ik weet niet wat daar nu eigenlijk van gekomen is.

Nog geen enkele journalist een vraag gesteld over kopecky haar gewicht..
Die was vroeger redelijk ‘dik’ voor een renster te zijn en als je die nu ziet is dat echt een atlete. Serieuze metamorfose , of ben ik de enige die dat opvalt?

Waren dat geen spieren en massa uit haar pisteverleden?

Roglic is zoooo goed in dit soort tijdritten, ongelooflijk! Echt een zotte coureur eigenlijk.

Eigenlijk onvoorstelbaar hoe die in 2019 een voorsprong van 3 en halve minuut verspeelt op Carapaz.
Ondertussen al 10 WT rittenkoersen op zijn naam maar dat hadden er nog een pak meer kunnen zijn.
Was ik ook aan het denken is na Pogacar toch de beste ronderenner van de laatste jaren.

Ik zou hem toch echt graag eens de Tour zien winnen, hij verdient het sowieso maar ik vrees dat Tadej niet te stoppen is de komende jaren.

Ik zou hem toch echt graag eens de Tour zien winnen, hij verdient het sowieso maar ik vrees dat Tadej niet te stoppen is de komende jaren.
Roglic zijn kansen zijn al voorbij. Die had de Tour 2 jaar geleden moeten winnen. Die haalt zelfs geen podium meer (behoudens uitvallen van anderen). Voila, boude uitspraak zo vroeg op de ochtend. Gooi 'm maar in de citaatbak!

Roglic zijn kansen zijn al voorbij. Die had de Tour 2 jaar geleden moeten winnen. Die haalt zelfs geen podium meer (behoudens uitvallen van anderen). Voila, boude uitspraak zo vroeg op de ochtend. Gooi 'm maar in de citaatbak!

Tegen wie gaat Tadej de komende jaren strijden denk je? Zichzelf waarschijnlijk :unsure:

die ga zelfs ik in de citaatbak gooien!

Maar winnen ja daar zie ik Pogacar toch ook als enige kandidaat de komende jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan