Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ze 2 sprinters meenemen is hun goed recht natuurlijk, maar het is alsof Quickstep zou kiezen om Jakobsen de sprint te laten aantrekken voor Vernon

Jawadde, ze zijn al serieus aan het knallen. Eerste waaier van 15 koplopers met Philipsen, Merlier, Kristoff, Bennett, ...

Sebiet passeren ze hier vlak bij, benieuwd of ze dan nog op kop rijden.

Ik vermoed dat QS het gat nog wel kan dichtrijden, al zat dat veel krachten kosten. Hier passeren ze subiet ook.

Ik vermoed dat QS het gat nog wel kan dichtrijden, al zat dat veel krachten kosten. Hier passeren ze subiet ook.

Gat wordt groter hoor. 2e groep is maar even groot als eerste groep dus ik zie niet in hoe ze dat kunnen dichtrijden. Enige manier lijkt me als er een soort peloton samentroept en daar goede samenwerking komt.

Ze zijn lang niet de enige ploeg met meerdere sprinters idd.

Wel de enige met 2 kandidaat winnaars waar geen duidelijk hiërarchie is afgesproken. Wat toch geen overbodige luxe is als je weet dat ze elkaar niet moeten. Recent nog Gent-Wevelgem waar geen van beide meewerkt om de vlucht terug te halen.

Toch benieuwd naar het verdere verloop. Als daarachter nog een paar groepen samensmelten tot een 'volwaardig' peloton, dan wordt het misschien nog wel spannend.

Er zitten immers best veel eenzaten in de 1ste groep, maar wel 4 mannen van Bora. Er komt toch een moment dat iedereen naar hen gaat kijken.

Op het einde doen ze toch rondjes dus gaat de wind minder spelen normaal. Zitten nu nog niet eens halfweg koers. Wie gaat vooraan blijven rijden.

Gat wordt groter hoor. 2e groep is maar even groot als eerste groep dus ik zie niet in hoe ze dat kunnen dichtrijden. Enige manier lijkt me als er een soort peloton samentroept en daar goede samenwerking komt.

Gaan inderaad niet meer terugkomen denk ik. Lotto was nu wel aan het meerijden zag ik. Groenewegen in 3de groep, dat was helemaal hopeloos.

Op het einde doen ze toch rondjes dus gaat de wind minder spelen normaal. Zitten nu nog niet eens halfweg koers. Wie gaat vooraan blijven rijden.

Waarom zouden die vooraan niet blijven rijden? De meesten daar zijn snel en kopman vandaag.
Die tweede groep is even groot e, en in die tweede groep zijn er wel paar mannen die niet moeten rijden.

Gewoon onbegrijpelijk dat zowel QS als Lotto die tweede split missen. Het was eerst een groep van 35 waar die allemaal inzaten.

Waarom zouden die vooraan niet blijven rijden? De meesten daar zijn snel en kopman vandaag.
Die tweede groep is even groot e, en in die tweede groep zijn er wel paar mannen die niet moeten rijden.

Gewoon onbegrijpelijk dat zowel QS als Lotto die tweede split missen. Het was eerst een groep van 35 waar die allemaal inzaten.

Precies, meeste zijn kopman en hebben niet echt ploegmaten mee. Gaat Kristof blijven rijden met Merlier en Philipsen in de groep? Ze gaan op een bepaald moment ook beginnen rekenen natuurlijk.

Precies, meeste zijn kopman en hebben niet echt ploegmaten mee. Gaat Kristof blijven rijden met Merlier en Philipsen in de groep? Ze gaan op een bepaald moment ook beginnen rekenen natuurlijk.
Wat is het alternatief niet meerijden en zo jakobsen, Groenewegen, De Lie, ... terug in koers laten komen?

Wat is het alternatief niet meerijden en zo jakobsen, Groenewegen, De Lie, ... terug in koers laten komen?

Ze gaan niet stoppen maar ze gaan wel beginnen rekenen. Wie nu het meeste kan sparen heeft straks een streepje voor natuurlijk.

Bora wel met 4 mee die hebben dus wat knechten om er tempo in te houden.

Ik geloof daar echt niet in. Die komen misschien ff terug tot op 30 seconden maar dan gaat die kopgroep weer wat beter rondrijden. Het is 5 tegen 15 ofzo hé, dat haal je niet ook al zijn het sterke renners.

Ik geloof daar echt niet in. Die komen misschien ff terug tot op 30 seconden maar dan gaat die kopgroep weer wat beter rondrijden. Het is 5 tegen 15 ofzo hé, dat haal je niet ook al zijn het sterke renners.
Ja, momenteel denk ik ook zo. De 2e groep is te klein. Ze gaan het niet op 1-2-3 dichtkrijgen en dan zal de veer wel eens breken. De 1ste groep begint weer beter te rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan