DarthPieper
Active member
Waarom moet hij eigenlijk per se zwaarder staan voor de klassiekers? Doen de anderen dat ook?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet noodzakelijk voor de klassiekers maar ook voor het tijdrijden kan je meer kracht ontwikkelen en vlugger op het vlakke zijn. Probleem is natuurlijk die supersteile stukken daar telt elke gram. heeft voor en nadelenWaarom moet hij eigenlijk per se zwaarder staan voor de klassiekers? Doen de anderen dat ook?
Mas, Oliveira en Martinez zijn opeens weg alleszinsMas en vlasov tegen de grond?

Fixed that for you.RemcoRoglic weer los uit de wielen bergop.

Blijven erin gelocFixed that for you.
Het is nog steeds te vroeg om dat te kunnen zeggen. Hij is wel een beetje blijven hangen na die val 1,5 jaar geleden.
To be seen of hij nog progressie maakt in de toekomst.
Plus de prijzen worden pas aan de finish uitgedeeld![]()
komt niet meer goed. Iedereen die koerst volgt weet dit. De steile bergen zijn er net teveel aan vr hem.Fixed that for you.
Het is nog steeds te vroeg om dat te kunnen zeggen. Hij is wel een beetje blijven hangen na die val 1,5 jaar geleden.
To be seen of hij nog progressie maakt in de toekomst.
Plus de prijzen worden pas aan de finish uitgedeeld![]()
Nu ja Remco doet wel zijn best, hij kan alvast zeggen dat hij +-20 km voor de finish virtueel de ronde nog altijd wint!Ik zie ze nog wel terugkomen voor de slotklim.

Nu ja Remco doet wel zijn best, hij kan alvast zeggen dat hij +-20 km voor de finish virtueel de ronde nog altijd wint!
Ergens wel ironisch dat Martinez Remco lost, om dan domweg in de afdaling al die voorsprong weer kwijt te spelen.
Hij heeft duidelijk geen schrik gekregen na zijn val (dat is ook wel belangrijk).Evenepoel loopt nu wat in op Bilbao in de afdaling
Dat dalen is echt wel verbeterd bij Evenepoel
Persoonlijk zou ik -als ik hem was- inderdaad eerder kiezen / opteren voor de Waalse klassiekers. Ik acht hem zeker in staat in de toekomst die klassiekers te winnen als opvolger van Flupke. Hij kan daar serieus uithalen volgens mij in de toekomst.Blijven erin geloc
komt niet meer goed. Iedereen die koerst volgt weet dit. De steile bergen zijn er net teveel aan vr hem.
Dit dus. Het is toch ieder voor zich.Dat hij zelf maar is aanvalt