Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat zo is, moet ik het nog eens herkijken.Het is deze keer wel niet alleen die chauffeur zijn fout (wel gewoon een slecht moment om voorbij te rijden). Die zit al 20 seconden te toeteren en een renner van Cofidis gaat opeens naar links...
De weg is van de renners. Er was echt niet zo veel plek gezien de omvang van het peloton.Lijkt mij nu ook wel dat die renners niet vrijuit gaan. De baan is breed genoeg daar, zitten ongetwijfeld te toeteren en de wagen van Ineos rijdt daar ook voorbij. Ze zwiepen gewoon ineens voor die wagen uit.
Plek genoeg daar is zowat breedste stuk van parcours en bergop dus tragere snelheid.De weg is van de renners. Er was echt niet zo veel plek gezien de omvang van het peloton.
Ik begrijp wel niet dat Remco zich gewoon niet op kop zet in die goot. Begin je te sukkelen geldt dat voor iedereen. Dat hij dat ging regelen op die natte steentjes was ook een beetje overmoed denk ik.
Hij kan het gewoon niet in die goot rijden was niet van geen plaats. Want zelfs toen hij er af lag reed hij nog altijd over de kasseien. Zelfde trouwens met Barguil die bleef ook op de kasseien.
Is niet wegens dom (tenzij dom omdat hij daar niet op kop zit maar aan de andere kant is ook een gootje) maar met fietsbehendigheidJa Remco is gewoon weer enorm sterk, maar heeft 2x dom een cartouch moeten verschieten.
Daarom dat ik zeg zet u op kop met het opdraaien. Of rij er vlak naast dat ze niet meteen doorkunnen. Dalen heeft hij op getraind, volgende is dus in de gootjes rijden!Hij kan het gewoon niet in die goot rijden was niet van geen plaats. Want zelfs toen hij er af lag reed hij nog altijd over de kasseien. Zelfde trouwens met Barguil die bleef ook op de kasseien.
En dan gaan ze gewoon links rijdenDaarom dat ik zeg zet u op kop met het opdraaien. Of rij er vlak naast dat ze niet meteen doorkunnen. Dalen heeft hij op getraind, volgende is dus in de gootjes rijden!