Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is deze keer wel niet alleen die chauffeur zijn fout (wel gewoon een slecht moment om voorbij te rijden). Die zit al 20 seconden te toeteren en een renner van Cofidis gaat opeens naar links...

Lijkt mij nu ook wel dat die renners niet vrijuit gaan. De baan is breed genoeg daar, zitten ongetwijfeld te toeteren en de wagen van Ineos rijdt daar ook voorbij. Ze zwiepen gewoon ineens voor die wagen uit.

Het is deze keer wel niet alleen die chauffeur zijn fout (wel gewoon een slecht moment om voorbij te rijden). Die zit al 20 seconden te toeteren en een renner van Cofidis gaat opeens naar links...
Als dat zo is, moet ik het nog eens herkijken.

Maar goed, mogelijk heeft hij de kansen op het redden van Quicksteps voorjaar eigenhandig om zeep geholpen.

Was al een wagen gepasseerd voor die van QS waarom ze dan toch nog op zij gaan alsof ze niet door hebben dat er een ganse colonne wagens naar voor gaat rijden. Beetje dom van alle partijen. Niet beste moment om naar voor te rijden, niet slim van de renners en niet slim van de volgwagens.

Lijkt mij nu ook wel dat die renners niet vrijuit gaan. De baan is breed genoeg daar, zitten ongetwijfeld te toeteren en de wagen van Ineos rijdt daar ook voorbij. Ze zwiepen gewoon ineens voor die wagen uit.
De weg is van de renners. Er was echt niet zo veel plek gezien de omvang van het peloton.

Sorry voor mijn reactie, maar het wordt zoveel gezegd en het blijft maar gebeuren. Het zal eens zijn dat er een renner overlijdt door een aanrijding en wat dan. Dan moet je niet verrast of verbaasd afkomen. Als de renners zelf deels in fout zijn, trek ik mijn woorden terug. Maar veiligheid zou altijd moeten primeren.

Ik begrijp wel niet dat Remco zich gewoon niet op kop zet in die goot. Begin je te sukkelen geldt dat voor iedereen. Dat hij dat ging regelen op die natte steentjes was ook een beetje overmoed denk ik.

Ik begrijp wel niet dat Remco zich gewoon niet op kop zet in die goot. Begin je te sukkelen geldt dat voor iedereen. Dat hij dat ging regelen op die natte steentjes was ook een beetje overmoed denk ik.

Hij kan het gewoon niet in die goot rijden was niet van geen plaats. Want zelfs toen hij er af lag reed hij nog altijd over de kasseien. Zelfde trouwens met Barguil die bleef ook op de kasseien.

Hij kan het gewoon niet in die goot rijden was niet van geen plaats. Want zelfs toen hij er af lag reed hij nog altijd over de kasseien. Zelfde trouwens met Barguil die bleef ook op de kasseien.

Hij probeerde het vorige ronde en viel bijna, dus deze keer gekozen om er niet in te rijden. Inderdaad Barguil heeft ook te maken met die kasseien en dat gootje daar en niet met zijn benen, die zijn gewoon dik in orde.

Daarom dat ik zeg zet u op kop met het opdraaien. Of rij er vlak naast dat ze niet meteen doorkunnen. Dalen heeft hij op getraind, volgende is dus in de gootjes rijden!

Beste Wellens van het seizoen ook, niet toevallig wanneer het regent.

Remco nu echt wel diep moeten gaan.

Ik zie wel niet hoe Ineos dit kan verliezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan