Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna 2 min, wie gaat dat gat nog toerijden?
Winnaar in groep 1?
VDP zijn ploeg? :unsure: Maar dit wordt wel heel moeilijk.

Inderdaad niets te maken met benen. Niet toevallig dat zowat alle grote favorieten in die tweede groep zaten. Allemaal vanachter rustig aan het wachten totdat de vroege vlucht weg was.
Lampaert zat wel vooraan (schaduwfavoriet). Als je echt scherp en goed bent, dan zit je vooraan (of moet je vooraan zitten). Geen excuses. (tenzij je pech had)

5 minuten geleden zaten er nog 3 van FDJ op kop te rijden nu schiet er nog eentje van over. Dit is geen koers waar knechten zomaar een gat dicht rijden natuurlijk.

5 minuten geleden zaten er nog 3 van FDJ op kop te rijden nu schiet er nog eentje van over. Dit is geen koers waar knechten zomaar een gat dicht rijden natuurlijk.

Ik snap ook echt niet dat die allemaal zo rustig bleven in die eerste 80 km. Dat is nu toch logisch dat je zo dicht mogelijk wilt zitten voor de eerste kasseistrook, maar nee, iedereen zat te wachten.

Het stuk voor het bos van Wallers wordt ontzettend belangrijk.

Is maar 1'20 meer. En AG2R begint nu ook wat te rijden. Die zaten daar al een tijdje wat op de 2e rij.

Nu eens ze het bos voorbij zijn gaan die groep wel beginnen rijden neem ik aan.

Momenteel zie ik de samensmelting toch ook maar moeilijk gebeuren.
Een valpartij in groep 1 kan natuurlijk ook altijd.
Zeg nooit nooit en zeker niet in PR

Straks is het gewoon man tegen man hoor vanaf het Bos… en vdp en kompanen gaan toch een serieuze cartouche moeten verschieten om die minuut30 dicht te knallen. Je valt ook telkens in groepjes gelosten terwijl ze vooraan altijd vrije baan hebben

Ik zie ze nog wel 'mogelijks' terugkomen maar dit gaat veel pionnetjes kosten en wat dan? Sommige kopmannen geisoleerd? Dit is toch een serieuze coup.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan