Vragenvuur: Forumgebruiker

Slecht,

Ann Van Elsen zit hier naast mij.

Ann_Van_Elsen_PHOTONEWS_2.jpg

En haar voorhoofd groeit 1cm per minuut en ze lijkt hoe langer hoe meer op Donatella Versace.

donatella-versace-raconte-tout-sur-ses-annees-d-addiction-a-la-cocaine.jpg

Ja, ons Donatella haar voorhoofd groeit nog iets rapper dan 1cm per minuut, vandaar dat de fotograaf haar voorhoofd niet volledig heeft kunnen vastleggen op plaat.

Seg, @Forumgebruiker, 2 vraagskes:

Bij deze tropische temperaturen, wordt uw creativiteit (die ik samen met Straight Six zo bewonder, dus uw fanclub bestaat al uit minstens 2 leden, eigenlijk maar 1,5 want ik ben een dom blontje blondtje blondje) dan aangescherpt of afgestompt?

Hoe voelt uw ego zich daar onder dat wij interesse hebben in uw doen en laten?

(Geen schunnige antwoorden svp, 't is te warm daarvoor)

Slecht,

Ann Van Elsen zit hier naast mij.

Ann_Van_Elsen_PHOTONEWS_2.jpg

En haar voorhoofd groeit 1cm per minuut en ze lijkt hoe langer hoe meer op Donatella Versace.

donatella-versace-raconte-tout-sur-ses-annees-d-addiction-a-la-cocaine.jpg
Gestoord goed! Wanneer ga je je eigen comedy show beginnen? Ik heb die zelfs getoond aan mijn vrouw en ze geeft je gelijk.

En Eline De munck aka @pretoogje is ook fan. Waar gaat dit eindigen?

Bij deze tropische temperaturen, wordt uw creativiteit (die ik samen met Straight Six zo bewonder, dus uw fanclub bestaat al uit minstens 2 leden, eigenlijk maar 1,5 want ik ben een dom blontje blondtje blondje) dan aangescherpt of afgestompt?

Ik denk aangescherpt. Of ik word meer en meer in zijn wereld meegezogen.

HAHAHAHAH

Het is nog waar ook.

Ik ga doen alsof ik dat niet gelezen heb.

Maar hij heeft ook een SS tronie. Ik kan het niet meer ongezien hebben nu.. Gelukkig heb ik Chuck Norris nog.

Als ik een ego had/heb, dan was/ben ik succesvol en zat/zit ik nu niet op BeyondGaming.be

Het kan mij eigenlijk weinig schelen wat gelle van mij denkt, behalve @KO, maar ik zou het wel tof vinden dat pseudoboomers van Zwam geen pseudotinder maken, daar dient deze topic voor:

Dus ga heen, en vermenigvuldig u of ook niet, maar laat ons clubje der verdoemden gerust.

Met andere woorden, Algemeen is hierboven:

Mulan, Tomski, Tonerider, nestorius, xAnyana, Nahrtent, maar ik noem geen verdere namen.

Laatst bewerkt:
Zijn al die moeilijke woorden parate kennis of moet je ze net als de gewone mensen op Google opzoeken?

Terug
Bovenaan