Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha Timmeke, hoe ist op Ibiza?Ein fall fur zwei

Dat is echt... Zo n goeie vraag die ge daar steltAls die dood gaat moet ge die dan smelten ipv cremeren.![]()
Nee, gij Antwerpenaar.Als die dood gaat moet ge die dan smelten ipv cremeren.![]()
Gestoord goed! Wanneer ga je je eigen comedy show beginnen? Ik heb die zelfs getoond aan mijn vrouw en ze geeft je gelijk.Slecht,
Ann Van Elsen zit hier naast mij.
![]()
En haar voorhoofd groeit 1cm per minuut en ze lijkt hoe langer hoe meer op Donatella Versace.
![]()
Ik denk aangescherpt. Of ik word meer en meer in zijn wereld meegezogen.Seg, @Forumgebruiker, 2 vraagskes:
Bij deze tropische temperaturen, wordt uw creativiteit (die ik samen met Straight Six zo bewonder, dus uw fanclub bestaat al uit minstens 2 leden, eigenlijk maar 1,5 want ik ben een domblontjeblondtjeblondje) dan aangescherpt of afgestompt?
Hoe voelt uw ego zich daar onder dat wij interesse hebben in uw doen en laten?
(Geen schunnige antwoorden svp, 't is te warm daarvoor)
Ik ga doen alsof ik dat niet gelezen heb.HAHAHAHAH
Het is nog waar ook.
![]()
'Horst Tappert (Derrick) was lid van Waffen-SS'
Horst Tappert, de Duitse acteur die jarenlang de rechercheur Derrick speelde, blijkt in de Tweede Wereldoorlog lid te zijn geweest van de Waffen-SS. Dat heeft de socioloog Jörg Becker ontdekt, toen hij onderzoek deed voor een biografie, zo <a...www.ad.nl
Ook ik ben fan hoor van @Forumgebruiker, hoewel @Forumgebruiker mij met gevatte antwoorden op mijn plek zet heb ik toch eeuwig respect voor @Forumgebruiker.Gestoord goed! Wanneer ga je je eigen comedy show beginnen? Ik heb die zelfs getoond aan mijn vrouw en ze geeft je gelijk.
En Eline De munck aka @pretoogje is ook fan. Waar gaat dit eindigen?
Seg, @Forumgebruiker, 2 vraagskes:
Bij deze tropische temperaturen, wordt uw creativiteit (die ik samen met Straight Six zo bewonder, dus uw fanclub bestaat al uit minstens 2 leden, eigenlijk maar 1,5 want ik ben een domblontjeblondtjeblondje) dan aangescherpt of afgestompt?
Hoe voelt uw ego zich daar onder dat wij interesse hebben in uw doen en laten?
(Geen schunnige antwoorden svp, 't is te warm daarvoor)
Ook ik ben fan hoor van @Forumgebruiker,
achter de kommaAha, de laatste update: fanclub = 2,5 leden. Waar gaat dat inderdaad eindigen?
Wat bedoel je met parate? Is dat een nieuwe versie van karate?Zijn al die moeilijke woorden parate kennis of moet je ze net als de gewone mensen op Google opzoeken?