Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .

ik weet niet wat uw definitie van agressief is ...
Zou hetzelfde gedaan hebben als ze direct al die microfoons onder uw neus duwen als je net in dergelijke omstandigheden hebt moeten koersen, opdonderen allemaal.

Die tijd op het scherm loopt die niet synchroon met de echte tijdsopname ? Zowel op VRT als Eurosport waren die van Movistar binnen voor die van DSM.

NcZ9Qzz.jpg

Het is pas op dit frame dat de tijd gelijk is:

dfrlyQ6.jpg

Of moeten ze hier volledig over de meet zijn ?

Zou hetzelfde gedaan hebben als ze direct al die microfoons onder uw neus duwen als je net in dergelijke omstandigheden hebt moeten koersen, opdonderen allemaal.
Uiteraard heeft Remco gelijk. Maar de manier waarop is weer typisch Remco, en daardoor verliest hij toch sympathie.
Ik vind hem maar een vervelend mannetje om zijn gezanik altijd. Iemand anders zie je dat niet snel doen, of toch zeker niet zo vaak.

Ganna trouwens binnengekomen op 1'49. Ook apart.
Lekke band volgens onderstaand artikel

Uiteraard heeft Remco gelijk. Maar de manier waarop is weer typisch Remco, en daardoor verliest hij toch sympathie.
Ik vind hem maar een vervelend mannetje om zijn gezanik altijd. Iemand anders zie je dat niet snel doen, of toch zeker niet zo vaak.
Ik vind het heerlijk. Gewoon lekker zeggen wat je denkt en al de rest kan zen rug op. 10x liever Remco dan een Vingegaard bv. met zijn getelefoneerde saaie interviews de hele tijd. Enfin eigenlijk gewoon 95% van het peloton valt daaronder.

Lekke band volgens onderstaand artikel

Vingegaard blijkbaar ook, weet niet of het hier al gezegd is geweest.

Verklaart dus die ene bizarre fase waar ze opeens gesplitst zaten.

Ik vind het heerlijk. Gewoon lekker zeggen wat je denkt en al de rest kan zen rug op. 10x liever Remco dan een Vingegaard bv. met zijn getelefoneerde saaie interviews de hele tijd. Enfin eigenlijk gewoon 95% van het peloton valt daaronder.
Dat vind ik ook verfrissend. Alleen de manier waarop is altijd kinderachtig ( al wil ik het in deze omstandigheden eigenlijk wel nog begrijpen en vergeven).

Misschien wordt hij met de jaren wat volwassener.

Heel professioneel allemaal.
De Vuelta is idd niet bepaald professioneel te noemen. Dat ligt in de aard van de Spaanse luilekkerheid.
Ik had gisteren wel zoiets verwacht als het startplatform niet willen verbeteren, maar die donkerte niet tegengaan is meer dan een brug te ver.
Gegarandeerd dat 'regenval' en 'plotse duisternis' nooit een bekommernis is geweest van de organisatie in hun draaiboek. Anders hadden ze wel agenten of seingevers met lichten in linke bochten gezet.

Met de wagen in nachtelijke omgevingen rijden met alleen je autolichten is al oppassen geblazen.
Maak daar een fiets van + regen en het is compleet onverantwoord.
Terechte reactie van Remco. Misschien neemt de organisatie dit mee voor de volgende keer om te verbeteren.

Op Twitter gelezen (o.a. van De Gendt) dat ze na de aankomst blijkbaar nog 6 km met hun fiets door het verkeer moesten om aan hun bus te geraken :wtf:

Terug
Bovenaan