Bjorn
Well-known member
In Spanje noemen ze ook veel passie tegenwoordig.in Italie noemen ze dat passie![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Spanje noemen ze ook veel passie tegenwoordig.in Italie noemen ze dat passie![]()
Ja, dat was te denken hè. Niemand had hem de meet zien passeren dus vreesde al voor het ergste.
Zou hetzelfde gedaan hebben als ze direct al die microfoons onder uw neus duwen als je net in dergelijke omstandigheden hebt moeten koersen, opdonderen allemaal.![]()
BEKIJK: Zo groot was de eerste woede, Remco Evenepoel klopt microfoons van reporters weg | sporza
"Dit was onverantwoord!" Remco Evenepoel was helemaal niet te spreken over de ploegentijdrit in - naast de regen - ook volle duisternis. Meteen na de finish was hij duidelijk geprikkeld. Zijn ploegmaats moesten hem kalmeren.sporza.be
ik weet niet wat uw definitie van agressief is ...
Uiteraard heeft Remco gelijk. Maar de manier waarop is weer typisch Remco, en daardoor verliest hij toch sympathie.Zou hetzelfde gedaan hebben als ze direct al die microfoons onder uw neus duwen als je net in dergelijke omstandigheden hebt moeten koersen, opdonderen allemaal.
Opgehouden door die val van de Plus?Ganna trouwens binnengekomen op 1'49. Oo
Lekke band volgens onderstaand artikelGanna trouwens binnengekomen op 1'49. Ook apart.
Ik vind het heerlijk. Gewoon lekker zeggen wat je denkt en al de rest kan zen rug op. 10x liever Remco dan een Vingegaard bv. met zijn getelefoneerde saaie interviews de hele tijd. Enfin eigenlijk gewoon 95% van het peloton valt daaronder.Uiteraard heeft Remco gelijk. Maar de manier waarop is weer typisch Remco, en daardoor verliest hij toch sympathie.
Ik vind hem maar een vervelend mannetje om zijn gezanik altijd. Iemand anders zie je dat niet snel doen, of toch zeker niet zo vaak.
Lekke band volgens onderstaand artikel
![]()
Geraint Thomas baalt van verlies De Plus: "Het was misschien mijn schuld"
Geraint Thomas verloor al in de openingsploegentijdrit van de Vuelta een belangrijke ploegmaat. “Ik ging als eerste door de bocht waar De Plus viel. Ik ging misschien wat te hard, waardoor hij een risico moet nemen en valt”, aldus Thomas bij Eurosport. Heel de ploegentijdrit liep het eigenlijk...www.wielerflits.nl
Dat vind ik ook verfrissend. Alleen de manier waarop is altijd kinderachtig ( al wil ik het in deze omstandigheden eigenlijk wel nog begrijpen en vergeven).Ik vind het heerlijk. Gewoon lekker zeggen wat je denkt en al de rest kan zen rug op. 10x liever Remco dan een Vingegaard bv. met zijn getelefoneerde saaie interviews de hele tijd. Enfin eigenlijk gewoon 95% van het peloton valt daaronder.
Het achterste van het achterwiel loodrecht op de streep, zou ik denken in deze context.Of moeten ze hier volledig over de meet zijn ?
"als er kritiek is op Remco's uitlatingen is het omdat die altijd kinderachtig zijn""Altijd kinderachtig"
Qua hyperbool kan dat weer tellen![]()
De Vuelta is idd niet bepaald professioneel te noemen. Dat ligt in de aard van de Spaanse luilekkerheid.Heel professioneel allemaal.
Ja de vrouw van Theuns postte ook zoietsOp Twitter gelezen (o.a. van De Gendt) dat ze na de aankomst blijkbaar nog 6 km met hun fiets door het verkeer moesten om aan hun bus te geraken![]()
. En deze organisatie ligt dan in handen van ASO zeg, bende amateurs.