In orde. Dat is uw mening en ik zeg niet dat ge ongelijk hebt. Het viel mij enkel op dat ze niet eens probeerden om te winnen. Dat viel me nu op bij Remco en dat viel me in de week op bij Vingegaard.
Ik heb in mijn initiële post volgens mij ook nooit beweert dat ze niet wilden winnen, of dat ze de overwinning zomaar cadeau gaven aan de andere renner. Dat is wat jullie er van gemaakt hebben. Ik heb enkel gezegd dat ik de indruk had dat Jonas niet eens probeerde om te winnen. Ik heb ook nergens gezegd dat hij gewonnen zou hebben indien hij wel geprobeerd zou hebben. Ik heb enkel gezegd dat hij niet probeerde, bijna alsof hij tevreden was met P2.
Het is mij ondertussen duidelijk gemaakt dat dat volgens velen onder jullie niet zo is. Goed, maar dan grijp ik wel terug naar de TdF waar Vingegaard van Jumbo geen 200 meter mocht sprinten om Wout aan een ritwinst in de TdF te helpen. Jonas mocht niet nodeloos energie verspillen van de ploegleiding van TJV.
Wie ben ik of ben jij om te zeggen dat Jonas nu wel van de ploegleiding van TJV energie zou mogen verspillen aan een ritwinst ?
Ik vind het wel heel frappant dat wanneer er één iemand is (ik dus) die niet echt mee doet met de Remco hype, dat die direct als Remco hater bestempeld wordt, van alle kanten negative kritiek te verduren krijgt en zelfs minder propere pm's in zijn inbox krijgt.
Dit terwijl, als Remco dan een paar dagen later gewoon uit het wiel gereden wordt door de Jumbo, het hele forum vol staat met de melding dat Remco ziek moet zijn en daar komt dan geen enkele reactie op. Dat is normaal.
Wanneer Vingegaard een rit niet wint is het omdat hij niet beter kan, wanneer Remco niet wint is het omdat hij ziek is. Lijkt me hier een redelijk subjectief forum te zijn, om het braaf te zeggen.