_Pe_
Well-known member
Ik zie Remco gewoon zelden in de wedstrijden die ik kijk. En Remco wint LBL, wat zeker oververdiend was, maar ook wel een wedstrijd is die hem perfect ligt. En het jaar er op rijdt hij weer niet de wedstrijden die ik kijk, maar LBL komt hij wel opnieuw winnen. Opnieuw oververdiend, maar opnieuw heb ik een beetje het gevoel dat hij de wedstrijden waar hij competitief is er wel weet uit te pikken. Hij is nog jong dus ik begrijp het wel, maar dat is gewoon een beetje het gevoel heb bij Remco.Jij bent anders diegene die zegt dat Remco de grote kanonnen ontloopt. Wanneer ze dan wel meedoen en hij er een ritwinst tegen behaald: "Verdiend MAAR de rest had geen interesse in de rit."
Ik beweer niet dat ik het bij het rechte eind heb. Ik heb de waarheid niet in pacht. Dat is gewoon het gevoel dat ik bij Remco heb.
Amai.. ge hebt mij serieus opgezocht. Ik heb vorig jaar inderdaad een post gemaakt over die 3 km regel. Ik wist niet eens dat die regel bestond voor die dag en om eerlijk te zijn wist ik tot nu zelfs niet meer wie er die dag voor- en nadeel gehaald heeft uit die regel.En vorig jaar heb je 1 post gemaakt in Vuelta 2022 en dan was het natuurlijk om je beklag te doen over de 3km regel en de lekke band van Remco."ik zeg niet dat Remco niet lek reed MAAR het kwam hem toch mooi uit." Tjah...
Maar dat verandert nog altijd niks aan het feit dat ik het een bullshit regel blijf vinden. De finish is aan de finish, niet 3 km er voor. En het maakt me geen bal uit of Remco voor- of nadeel uit die regel haalt. Het gaat mij om de regel, niet om Remco.
"ik zeg niet dat Remco niet lek reed MAAR het kwam hem toch mooi uit." Tjah...
de 3e van de Tour en de winnaar van de Giro zijn nu al geen toppers meer maar Woutje die al 3 jaar geen monument meer won wel echt jong je moet dringend meer koers kijken, zwijg gewoon wat en kijk naar deze Vuelta je zal veel bijleren