Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Jij bent anders diegene die zegt dat Remco de grote kanonnen ontloopt. Wanneer ze dan wel meedoen en hij er een ritwinst tegen behaald: "Verdiend MAAR de rest had geen interesse in de rit."
Ik zie Remco gewoon zelden in de wedstrijden die ik kijk. En Remco wint LBL, wat zeker oververdiend was, maar ook wel een wedstrijd is die hem perfect ligt. En het jaar er op rijdt hij weer niet de wedstrijden die ik kijk, maar LBL komt hij wel opnieuw winnen. Opnieuw oververdiend, maar opnieuw heb ik een beetje het gevoel dat hij de wedstrijden waar hij competitief is er wel weet uit te pikken. Hij is nog jong dus ik begrijp het wel, maar dat is gewoon een beetje het gevoel heb bij Remco.
Ik beweer niet dat ik het bij het rechte eind heb. Ik heb de waarheid niet in pacht. Dat is gewoon het gevoel dat ik bij Remco heb.

En vorig jaar heb je 1 post gemaakt in Vuelta 2022 en dan was het natuurlijk om je beklag te doen over de 3km regel en de lekke band van Remco. :laugh: "ik zeg niet dat Remco niet lek reed MAAR het kwam hem toch mooi uit." Tjah...
Amai.. ge hebt mij serieus opgezocht. Ik heb vorig jaar inderdaad een post gemaakt over die 3 km regel. Ik wist niet eens dat die regel bestond voor die dag en om eerlijk te zijn wist ik tot nu zelfs niet meer wie er die dag voor- en nadeel gehaald heeft uit die regel.
Maar dat verandert nog altijd niks aan het feit dat ik het een bullshit regel blijf vinden. De finish is aan de finish, niet 3 km er voor. En het maakt me geen bal uit of Remco voor- of nadeel uit die regel haalt. Het gaat mij om de regel, niet om Remco.

Neen, iemand die je met pm's bestookt die niet OK zijn, moet je gewoon melden volgens mij.
Bestoken heb ik niet gezegd hé. Ik heb gezegd dat ik er ontvangen heb. Blokkeren is de beste optie. Ik ben niet het type mens dat naar de kleuterjuf loopt wanneer het niet naar mijn zin is.

Weet ik, en dat zijn inderdaad de wedstrijden waar ik het meest naar kijk, mij het meest interesseert. Ge hebt daar nog enkele andere klassiekers (Milaan-SanRemo, Strade Bianchi, Amstel) maar daarna haak ik meestal af en kijk ik naar andere sporten. In elk geval, Remco zal inderdaad heel veel andere wedstrijden rijden die ik niet volg, en zal daar ook serieuze tegenstand hebben. Laten we het daar bij houden en kijken naar een mooie Vuelta want dit gezeur heeft nu meer dan lang genoeg geduurd.

Ik zie Remco gewoon zelden in de wedstrijden die ik kijk.

Dat is jouw probleem niet dat van Evenepoel of van ons. Kijk wat meer koers ipv hier paginas vol te zeveren gewoon omdat jij het niet weet.

Wij volgen wel koers en wij hebben bv Evenepoel vs Yates gezien in UAE en Evenepoel vs Roglic in Catalonie. Dat jij liever naar Nokere koerse kijkt is u probleem. Dan moet je hier geen paginas komen vol kladden met waar is Evenepoel ik zie hem nooit. Als jij enkel midden de nacht buiten komt ga je ook de zon niet zien dan moet je hier ook niet komen ik zie de zon nooit dus die bestaat volgens mij niet.

Nokere koerse ? Nooit gezien ....
Yates ? Welke ? Degene die op bijna 11 minuten finishte in de TdF of degene die op meer dan 12 minuten finishte ? Zijn dat toppers volgens jou ?
Roglic ? Topper... als hij op 2 wielen kan blijven tenminste.

Voor mij zijn toppers Pogacar, Vingegaard, Wout en Matthieu. Dat zijn imo de 4 grootsten die er momenteel zijn. En wanneer ik die 4 zie rijden zie ik Remco er zelden bij.

En ter uwe informatie... pagina's volkladden ? Ik heb welgeteld 1 post gemaakt waarin ik gezegd heb dat ik Remco weinig zie en ik het hem heel graag eens wil zien opnemen tegen de echte wereldtop. De rest zijn enkel reacties op bagger die ik naar mijn kop geslingerd krijg.
Nu krijgt Remco eens een ehcte topper tegenover hem. En voorlopig moet ik toegeven dat hij het veel beter doet dan ik gedacht had. Toen hij van de week moest lossen moet ik toegeven dat ik niet echt verwonderd was. De posts dat hij zeker ziek moest zijn vond ik eerlijk gezegd nogal lachwekkend. maar ik was wel serieus onder de indruk van het feit dat hij op het einde 10 seconden kon terug nemen om Roglic en Vingegaard. Kudos voor hem.

:rofl: de 3e van de Tour en de winnaar van de Giro zijn nu al geen toppers meer maar Woutje die al 3 jaar geen monument meer won wel echt jong je moet dringend meer koers kijken, zwijg gewoon wat en kijk naar deze Vuelta je zal veel bijleren

Vreemd dat SQS hier nu vol lijkt door te trekken, beter Cattaneo sparen voor de eerste helft van de slotklim.
Als ze de slotklim niet annuleren? Zoals deze er momenteel bij ligt, geraakt men daar niet boven, enorm veel modder en klei. Dat is om problemen vragen.

Maar goed van deze organisatie moet je van niks meer schrikken.

Misschien wilt Remco de rit nog, en dan zullen ze toch moeten blijven doorrijden om die koplopers te pakken.

Dat kan want om Martinez op achterstand te houden moeten ze het toch niet doen.

Als ze de slotklim niet annuleren? Zoals deze er momenteel bij ligt, geraakt men daar niet boven, enorm veel modder en klei. Dat is om problemen vragen.

Maar goed van deze organisatie moet je van niks meer schrikken.

Zou jammer zijn, hopelijk krijgen ze het opgeruimd en gaan we er ook iets van zien want slecht weer Spanje en aankomst boven levert dikwijls geen beelden op.

Echt hard zijn ze toch niet meer aan het doorrijden aangezien ze weinig van de voorsprong afdoen en het tweede peloton ook dichterbij komt.

Interview met Remco:
“Met dat Sepp Kuss zo ver in het klassement staat. Hou je rekening met het feit dat Sepp Kuss absolute kopman is bij Jumbo?”
Remco: “ja dat kan zeker. Maar ik geloof ik wel dat ik hem 2 minuten kan aansmeren dinsdag” en dat zo een zalig lachje :fingerguns:

Legendary :rofl:

Zou jammer zijn, hopelijk krijgen ze het opgeruimd en gaan we er ook iets van zien want slecht weer Spanje en aankomst boven levert dikwijls geen beelden op.
I called it. Een maat voor niets voor de klassementsmannen, het zal nu voor de vluchters zijn.
Allé terecht dat ze dit doen, maar dit had men op voorhand kunnen voorspellen en/of actie ondernemen.

Tijd voor de rustdag.

Terug
Bovenaan