Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Weet je wel wat uw punt is?
Mijn punt is dat het niet teamgebonden is want er zijn ongetwijfeld renners bij andere teams die hem beter kenden dan renners van Lotto

Wat zit gij hier allemaal te bazelen?
Mijn punt is dat deze zege een mooie opsteker zal zijn voor vele jongens binnen de ploeg. Het staat letterlijk in mijn post. Jij probeert hier precies te doen alsof dat "verlies" allemaal overdreven wordt omdat er jongens in de ploeg rijden die hem niet persoonlijk kenden omdat hij "slechts" in de DEVO ploeg reed. Niemand die ontkent dat er buiten de ploeg geen renners/mensen zouden zijn die hem beter kenden? Alé no shit?

En nu ga ik erover zwijgen, wat een irritante discussie man.

Wat zit gij hier allemaal te bazelen?
Mijn punt is dat deze zege een mooie opsteker zal zijn voor vele jongens binnen de ploeg. Het staat letterlijk in mijn post. Jij probeert hier precies te doen alsof dat "verlies" allemaal overdreven wordt omdat er jongens in de ploeg rijden die hem niet persoonlijk kenden omdat hij "slechts" in de DEVO ploeg reed. Niemand die ontkent dat er buiten de ploeg geen renners/mensen zouden zijn die hem beter kenden? Alé no shit?

En nu ga ik erover zwijgen, wat een irritante discussie man.
Tja ik heb ervaring met verliezen van teamgenoten die ik kende of niet, maar ook van niet teamgenoten
Wat kon mij een winst daarna boeien als ik die kende ongeacht of het teamgenoot was
Maar als ik die niet kende was dat toch stuk minder erg en was winnen wel leuk

Laatst bewerkt:
Ja, er scheelt toch iets met dat ventje.
Oké dat dit niet leuk was, maar er zijn toch andere manieren om dat te uiten.
Hij heeft 100 procent gelijk. Ze steken bijna die micro in zijn neus bij wijze van spreken. Dit was erover gewoonweg, niet de regen maar het duister. Adrenaline vlak na de meet nog nooit van gehoord? Gelukkig hebben we met Remco iemand die zijn mond durft opendoen en de veiligheid aankaarten.

Bijna tachtig edities ver en het amateurisme blijft er van af druipen.
De laatste rit eindigt rond 20u.
Eerlijk gezegd hoop ik op dergelijke inval van duisternis zoals gisteren, om te kijken of ze zullen vervroegen of niet.

Gisteren had hij het recht om te klagen, maar hij mag zijn manieren nu wel eens beginnen houden want het begint ergerlijk te worden.

Gisteren had hij het recht om te klagen, maar hij mag zijn manieren nu wel eens beginnen houden want het begint ergerlijk te worden.

:rofl: ja hij wil snel zijn natte kleren uit trekken en een douche nemen ipv te moeten gaan plassen terwijl een andere man erop staat toe te kijken hoe ergerlijk zeg

jij hebt niet veel nodig om geegerd te zijn lijkt me

:rofl: ja hij wil snel zijn natte kleren uit trekken en een douche nemen ipv te moeten gaan plassen terwijl een andere man erop staat toe te kijken hoe ergerlijk zeg

jij hebt niet veel nodig om geegerd te zijn lijkt me

Ocharme toch. Ik moet soms na 4u in de regen rijden nog zelf mijn fiets kuisen met mijn natte kleren aan. 1 minuut pissen zal ook nog wel lukken zeker?

Ocharme toch. Ik moet soms na 4u in de regen rijden nog zelf mijn fiets kuisen met mijn natte kleren aan. 1 minuut pissen zal ook nog wel lukken zeker?
Jij moet dan ook niet een rittenwedstrijd van 3 weken winnen natuurlijk.

En wie zegt dat je binnen de minuut kan pissen?

Haterz gonna hate! :hurrr:

Jij moet dan ook niet een rittenwedstrijd van 3 weken winnen natuurlijk.

En wie zegt dat je binnen de minuut kan pissen?

Oei ja, hopelijk draagt hij dan nooit de rode trui dit jaar, want iedere dag die ceremonie erachter en de interviews. We gaan anders gewoon de dopingcontroles weer afschaffen dan.

Je mist het belangrijkste uit dat artikeltje, de zeer enthousiaste Landa! :love:

Laatst bewerkt:
Oei ja, hopelijk draagt hij dan nooit de rode trui dit jaar, want iedere dag die ceremonie erachter en de interviews. We gaan anders gewoon de dopingcontroles weer afschaffen dan.
De podiumceremonie, interviews en dagelijkse dopingcontrole is een van de redenen dat een ploeg een leiderstrui zal weggeven. Dat is elke dag 1 tot 2 uur rust minder dan de concurrenten.
Na zo een rit uitgeloot worden is gewoon brute pech en bijna elke renner zal een zeuren als hij erbij is.

Terug
Bovenaan