Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Vuelta is inderdaad nog lang. Evenepoel rijdt inderdaad verstandiger. Misschien dat het WK worden hem wat rust gebracht heeft. Tot vorig jaar had je het gevoel dat hij vaak moest/wou etaleren hoe goed hij wel niet was. Zelfkennis denk ik. Zag je in het Baskenland ook.Op basis van die ene rit kun je toch totaal geen conclusies trekken? REV is explosiever dan Vingegaard, dat is het enige wat je daarvan kan zeggen. Heeft 1 van hen een slechte dag in een bergrit krijg je direct minuten om de oren. En die ga je niet meer goed maken.
Dat explosiever zijn gaat hoogstwaarschijnlijk het verschil niet maken op het einde of het zou echt een secondenspel moeten zijn waar je met die bonis het verschil gemaakt hebt.
Vergeet ook niet dat jumbo een hele zotte ploeg aan de start heeft en ze ook met hun taktiek Pogacar vorig jaar een paar keer helemaal kapot gereden hebben op die manier. En dan hebben ze ook nog eens 2 kopmannen mee, dus naar wie moet je gaan kijken REV zijnde.
Hij rijdt wel een pak slimmer heb ik het gevoel. Vroeger zou hij al veel eerder gegaan zijn en mss wel terug gepakt worden. Daar hebben ze zich aan mispakt denk ik.
Op basis van die ene rit kun je toch totaal geen conclusies trekken? REV is explosiever dan Vingegaard, dat is het enige wat je daarvan kan zeggen. Heeft 1 van hen een slechte dag in een bergrit krijg je direct minuten om de oren. En die ga je niet meer goed maken.
Toch altijd beter om een ritzege te pakken als je kan me dunkt. Want anders blijf je met lege handen achter als je later valt of een totale offday hebt.Remco's doel naar de buitenwereld toe zijn ritzeges + podium dus moest ie een klets om zijn oren krijgen dan is ie toch goed op weg om die doelen te bereiken. En als ritten winnen je minimale doelstelling is, dan moet je die kans grijpen wanneer ze zich voordoet he
Ganna 2 zegt veel over het sprinters niveau in deze Vuelta.
Toch weer 2 overwinningen voor Alpecin.
Zeker niet slecht met de ploeg waarmee ze hier staan.
Wout Van Aert snel?Niet A tier snel, maar toch.
Klopt hoor. Vind het gewoon leuk voor de ploegZe hebben veruit de beste sprinter mee. Dat ze hier met Groves een reeksje konden neerzetten wat vooraf wel al duidelijk. De ploeg staat ook volledig in teken van hem dus het enige doel van die andere 7 is om ervoor te zorgen dat dit soort ritten in een sprint eindigen.
.Vervaeke en Bagioli binnen gekomen op 15:30min, dik 10 minuten na de anderen. Hopelijk geen ziekte?