Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was vergeten dat jij het beter weet dan de mensen ter plaatse, met ongeveer 50% van het parcours gezien te hebben op TV . Mijn welgemeende excuses.Ja want het is niet logisch dat er geen vertrouwen is in de beslissingen van de organisatie na wat we deze Vuelta allemaal al gezien hebben?
Ik was vergeten dat jij het beter weet dan de mensen ter plaatse, met ongeveer 50% van het parcours gezien te hebben. Mijn welgemeende excuses.
Een mening, dat is wat jij hebtAh altijd tof als verschillende meningen niet worden gerespecteerd, iedereen moet inderdaad met iedereen akkoord gaan.µ
Dat is een losstaand feit en heeft hier niets mee te maken. Behalve dat die grote fout de wedstrijdleiding nu tot wat meer voorzichtigheid aanspoort.Dus de Vuelta organisatie wist het tijdens de ploegentijdrit ook beter? Want eigenlijk zeg je dat nu.
Dat is dan hun vrije keuze. En het is een kleine groep, geen grote groepWaarom is het veilig genoeg voor vluchters om vol te strijden voor een ritoverwinning maar niet veilig genoeg voor klassementsrenners?
Was nochtans 3 secondjes, maar toch krijgt Roglic blijkbaar 0 secondjes voor zijn inspanning?Waarschijnlijk geen tijdsverschillen dus kwamen allemaal met maar een klein gaatje over "de streep".

Dat is een losstaand feit en heeft hier niets mee te maken. Behalve dat die grote fout de wedstrijdleiding nu tot wat meer voorzichtigheid aanspoort

Dat is dan hun vrije keuze. En het is een kleine groep, geen grote groep
Heb ik dat ergens gezegd? Neen. Ik heb alleen aangegeven dat jij niet kunt oordelen over de staat van dat wegdek. En dat is een feit.Hoe is dit losstaand
Letterlijk een bewijs dat de organisatie van de Vuelta niet te vertrouwen is. Het gedoe van "de organisatie heeft altijd gelijk" is een even grote dooddoener als "de trainer heeft altijd gelijk" in het voetbal. Op die manier kan je nooit discussiëren of een mening hebben
Ik heb vanuit mijn stoel geen kritiek gegeven over dingen waar ik niet kan oordelen, dus neen, ben het hier niet mee eens.Jij bent minstens even arrogant als mij gezien de manier waarop je zit te posten trouwens.
Probeer nu eens goed na te denken. Indien één klassementsrenner doortrekt, moeten al die andere klassementsrenners mee doorgaan. Renners die hier voor de ritzege gaan kunnen volgende week opnieuw hun kans gaan, voor klassementsrenners zou de kous af zijn.Het is ook de eigen keuze van de klassementsrenners om risico's te nemen. Of niet dan?
Neen dus. Klassementsrenners moeten iedere dag hun concurrenten volgen indien ze een kans willen maken.De veiligheid van klassementsrenners is duidelijk belangrijker dan van andere renners in deze Vuelta.
Probeer nu eens goed na te denken. Indien één klassementsrenner doortrekt, moeten al die andere klassementsrenners mee doorgaan. Renners die hier voor de ritzege gaan kunnen volgende week opnieuw hun kans gaan, voor klassementsrenners zou de kous af zijn.
Als er één renner vooraan doortrekt moet de rest ook doortrekken? Dat is letterlijk voor velen misschien DE kans van deze Vuelta of zelfs van hun leven. Wat een enorm scheve vergelijking. Niemand van die klassementsrenners wordt verplicht om risico's te nemen als ze dat niet willen.Nee dat is ook gezegd geweest in de 2de communicatie dat het op 2050 meter was. Natuurlijk moeilijk op te maken in het heetst van de strijd dat die 2 kegels het eindpunt betekenden..Was nochtans 3 secondjes, maar toch krijgt Roglic blijkbaar 0 secondjes voor zijn inspanning?
Roglic gaat blij zijn.
Oh ok, blijkbaar was de tijdsopname niet aan de boog van de 2km maar daar nog net voor. (50 meter of zo)
Pfftt toch weer een farce niet?![]()
Probeer de discussie nog maar wat verder af te leiden van de kern van de zaak. Een pagina geleden was de teneur van een aantal armchair generals (en waar ik op reageerde) duidelijk : er kon perfect verder gereden worden op dat parcours. En ik zeg dat die stelling poneren vanop afstand, zonder de feiten te kennen, gewoon arrogant is.WtfAls er één renner vooraan doortrekt moet de rest ook doortrekken? Dat is letterlijk voor velen misschien DE kans van deze Vuelta of zelfs van hun leven. Wat een enorm scheve vergelijking. Niemand van die klassementsrenners wordt verplicht om risico's te nemen als ze dat niet willen.
Op de rest ga ik zelfs niet meer reageren, ga wat anderen arrogant noemen, of begin bij jezelf. Ik kan mijn ogen gebruiken. Ik lees al heel de namiddag dat het over de laatste kilometer gaat en daar waren ook beelden van toen. Die situatie was inderdaad slecht, maar in 3 uur tijd kun je dat ook oplossen en dat hebben ze eigenlijk ook gedaan. Het was zeer slipperig aan het eind, maar doenbaar gezien er wel over onverharde wegen of kasseien kan gereden worden in grote rondes. Maar daar kunnen andere meningen over zijn, daar gaat dit ook niet over. Ik blijf bij mijn mening. Ofwel is het veilig genoeg voor iedereen, ofwel voor niemand.
Uiteindelijk is het wel een wegrit, geen cyclocross, dat hoort niet thuis in de Vuelta vind ik.Goh... Ideaal is het niet, maar nu toch ook geen ramp. Het is uiteindelijk ook berg op, in de voorjaarsklassiekers zijn er denk ik gevaarlijkse zaken in te beelden bij vettig weer dan dit...
Gebruik eens 2 minuten de helft van u grijze massa ipv te discusieren om te discusieren...WtfAls er één renner vooraan doortrekt moet de rest ook doortrekken? Dat is letterlijk voor velen misschien DE kans van deze Vuelta of zelfs van hun leven. Wat een enorm scheve vergelijking. Niemand van die klassementsrenners wordt verplicht om risico's te nemen als ze dat niet willen.
Uiteindelijk is het wel een wegrit, geen cyclocross, dat hoort niet thuis in de Vuelta vind ik.
Dikwijls zijn valpartijen aan een lage snelheid ook enorm pijnlijk.
@ugar zegt niet dat het onverantwoord was, hij zegt alleen dat hij niet voldoende info heeft om daar een mening over te vormen en dat geld evengoed u ook. Laat die beslissing en evaluatie dus over aan mensen met meer complete info.
En niemand wordt verplicht om risico´s te nemen? Je volgt het wielrennen lang genoeg om te weten dat het niet zo werkt.
ipv te discusieren om te discusieren.