Vuelta a España 2025

Dan moet ik 2 keer een maand hbo sport nemen 😅
Van hbo sport gepraat:
Sinds de tour krijg ik om de zoveel tijd een (korte) reclame blok tussen de livestrean.
Ik ging er vanuit door te betalen dat het reclame vrij is. Wat ervoor wel was dacht ik.
Nog volk dat dit opmerkt?

Van hbo sport gepraat:
Sinds de tour krijg ik om de zoveel tijd een (korte) reclame blok tussen de livestrean.
Ik ging er vanuit door te betalen dat het reclame vrij is. Wat ervoor wel was dacht ik.
Nog volk dat dit opmerkt?
Heb je toevallig het €5.99 abo genomen misschien? Want de laagste HBO Max Tier is met reclame. Vanaf Tier 2 (€9.99) is het reclamevrij. Hoe zich dat vertaald in de sport add-on weet ik wel niet.

Heb je toevallig het €5.99 abo genomen misschien? Want de laagste HBO Max Tier is met reclame. Vanaf Tier 2 (€9.99) is het reclamevrij. Hoe zich dat vertaald in de sport add-on weet ik wel niet.
Die Sport add on is altijd met reclame sinds een paar maanden, ook als je een premium HBO Max abo hebt zonder reclame. Maw geen mogelijkheid nog om zonder reclame sport via HBO Max te kijken. Echt bah.

Die Sport add on is altijd met reclame sinds een paar maanden, ook als je een premium HBO Max abo hebt zonder reclame. Maw geen mogelijkheid nog om zonder reclame sport via HBO Max te kijken. Echt bah.

If you have the Basic with Ads plan, you can change your plan to Standard or Premium to watch shows and movies on demand without ads. Live sports and live channels have ads regardless of your plan.

Do live events have ads?
Yes, live sports and live channels have ads.

Echt wat een kutboel zeg. 12€ per maand voor sport en je hebt nog altijd reclame. Onbegrijpelijk.

Mijn gedacht was dan toch juist dat dat enkele maanden geleden niet was.
Gelukkig kan je ze nog vrij snel weg klikken.
Maar het hele punt van betalen om geen advertenties te zien vervalt dan toch :(

Echt raar. Ik volg bij HBO Max het PGA Golf en nu ook de US Open Tennis en ik heb nog geen minuut reclame gehad. Voor het gewone Film en Serie aanbod betaal ik 60€ per jaar en voor de Add On Sport 5,00€ per maand.

Afbeelding-van-Whats-App-op-2025-08-25-om-14-17-44-5ea9f9b7.jpg

Voor met zo'n kudde te zijn toch veel bochten. Kon slechter afgelopen zijn.

Gaudu weer niet gelost blijkbaar :p

En Vingegaard sprint ook gewoon mee

En wat een oerslechte regie

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
259
Weergaven
19K
Terug
Bovenaan