Obi Wan Kenobi
Well-known member
Omi en opi is vrij hard gestraft geweest voor een oprecht ongeluk.
Nu niets..
Nu niets..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou de UCI schrik hebben voor een sneeuwbal effect? UAE en Bahrain zijn ook twee landen waar het één en ander over te zeggen valt maar zeker die eerste wil je niet uit het peloton..
Op dit moment toch niet echt te vergelijken.
Ik heb geen bezwaar tegen deze actie, uiteindelijk er is niets ergs gebeurd in de koers.
Van mij mogen ze het zelf bij elke sportwedstrijd overal doen,
Gelukkig behoor jij tot een luide minderheid. Nu het zelf nog beseffen.
Ik doe niet te klote jong,
Ik en ben helemaal niet beschaamd om bij de minderheid te behoren die het storen van een koers minder erg vind dan een groep mensen die de wereld duidelijk probeert te maken dat er een grote groep mensen word uitgehongerd.
Helpt het, wss niet, maar ze doen toch meer als gij en ik.
Zelf al moorden ze morgen gans da peloton uit, ga ik eens denken “amai das erg” en mijn leven ga gewoon verder.
Dus ik ben blij dat niet iedereen als mij is en dat er toch nog mensen zijn die voor iets opkomen
Nee want dan geef je die demonstranten nog gelijk.Zwarte dag in de koers. Moeten ze nu team Israel PT uit koers zetten ? Dat zou ook een zwak statement zijn. UCI had al veel vroeger moeten ingrijpen, maar ja Israel is zeer gevoelig.
Op dit moment toch niet echt te vergelijken.
Ik heb geen bezwaar tegen deze actie, uiteindelijk er is niets ergs gebeurd in de koers.
Van mij mogen ze het zelf bij elke sportwedstrijd overal doen,

En dan mensen die naief weg gaan zeggen "IPT" is niet eens van Israel, het is privé gesponsord door een Canadees!!!! Grow... up... Uiteraard moeten ze IPT hier niet uit koers zetten, dat lost niks op, maar zeggen dat ploeg en land niks met elkaar te maken.![]()
De co-eigenaar Sylvan Adams is een Israëlisch-Canadese miljardair die hechte banden heeft met de Israëlische overheid. Technisch gezien geen staatsteam maar eerder vergelijkbaar met een Russische oligarch. Verder heeft Israel-Premier Tech zichzelf omschreven als "the only professional sports team in the world that includes Israel as part of its name, and we will continue to do so and proudly represent the country"; dus dat PR-aspect lijkt me daar zeker wel aanwezig te zijn.De mensen die werkzaam zijn bij de ploeg hebben 0,0 te maken met het conflict of het land. Ja er werken daar mensen met de Israëlische nationaliteit, maar bij mijn weten geen likoed prominenten of militanten.
Het land en hun standpunten hebben niks te maken met de normen en waarden van de ploeg. IPT staat niet voor wat Israël staat.
Waarom zou je hen dus viseren? Zij proberen maar hun brood te verdienen of hun brood te verdienen met hun sport.
Ja je kan iets zeggen over reclame maken voor een land. Maar goed maken ze reclame voor een land? Ik zou daar niet eenduidig ja op durven antwoorden.
Zo straf je natuurlijk wel renners en staff die gewoon niks verkeerd gedaan hebben.De druk vanuit de organisatie + van de andere ploegen zal verder aanzwengelen, zodat Israel de koers zal verlaten, denk ik
Best misschien ook voor de veiligheid van hun renners. Toegeven is nooit leuk, maar…
Israël sponsort als land ook (toeristische ministerie) maar dat is peanuts op hun budgetWat een kortzichtige reacties weer hier, van beide kanten... P&A is er niks tegen.
En dan mensen die naief weg gaan zeggen "IPT" is niet eens van Israel, het is privé gesponsord door een Canadees!!!! Grow... up... Uiteraard moeten ze IPT hier niet uit koers zetten, dat lost niks op, maar zeggen dat ploeg en land niks met elkaar te maken.![]()
De co-eigenaar Sylvan Adams is een Israëlisch-Canadese miljardair die hechte banden heeft met de Israëlische overheid. Technisch gezien geen staatsteam maar eerder vergelijkbaar met een Russische oligarch. Verder heeft Israel-Premier Tech zichzelf omschreven als "the only professional sports team in the world that includes Israel as part of its name, and we will continue to do so and proudly represent the country"; dus dat PR-aspect lijkt me daar zeker wel aanwezig te zijn.
IPT stond gisterenavond dicht bij stoppen. Het zijn niet enkel de renners maar ook de staff, volgwagens, bus onderweg op het parcours die redelijk wat shit over zich heen krijgen. Dat komt niet in beeld.De druk vanuit de organisatie + van de andere ploegen zal verder aanzwengelen, zodat Israel de koers zal verlaten, denk ik
Best misschien ook voor de veiligheid van hun renners. Toegeven is nooit leuk, maar…