Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet UAE nu echt elke vluchtersrit winnen![]()

Bezwaarlijk kan je hem nog UAE noemen
Deze zal hij niet opdragen aan zijn ploeg vermoed ik.
Ik stel mij echt de vraag wie hem binnen gaat nemen. Of vooral wie het budget daarvoor nu nog beschikbaar heeft.
Nochtans heeft Ayuso letterlijk de zege opgedragen aan het team, en logisch ook want Soler heeft zich leeggereden voor hem.
Ayuso gaat naar Lidl Trek.
Zouden waarschijnlijk geen finish leggen op de Teide, maar hopelijk gaan ze hem op het minst toch wel beklimmen.Volgend jaar zou Vuelta eindigen op Tenerife.
Stage 18, 19 Gran Canaria
Stage 20, 21 Tenerife
Zouden waarschijnlijk geen finish leggen op de Teide, maar hopelijk gaan ze hem op het minst toch wel beklimmen.
Kunt ge 2 ritten rijden op Tenerife zonder de Teide mee te pakken?
Er zit al eentje te likkebaarden in België.Stage 20, 21 Tenerife
Er zit al eentje te likkebaarden in België.
Misschien kunnen ze via de VRT een ballonnetje oplaten bij Spanje om hem twee keer in beeld te nemen, zoals bij Herman de Croo in de RVV.
)Geen finish als in gewoon een rit die over de top gaat maar finish aan het kustlijn of in Santa Cruz?
Of finish bergop maar gewoon in Villaflor ofzo?
Ergens wel, langs de andere kant zal het waarschijnlijk niet op die 30 sec aankomen.wel bizar dat de organisatie peleton & andere groepjes niet equally even aan de kant wel een beetje koersvervalsing imo