Vuelta a España 2025

Bezwaarlijk kan je hem nog UAE noemen :p
Deze zal hij niet opdragen aan zijn ploeg vermoed ik.

Ik stel mij echt de vraag wie hem binnen gaat nemen. Of vooral wie het budget daarvoor nu nog beschikbaar heeft.

Nochtans heeft Ayuso letterlijk de zege opgedragen aan het team, en logisch ook want Soler heeft zich leeggereden voor hem.

Ayuso gaat naar Lidl Trek.

Die uitspraken van Ten Dam over Pogacar :laugh:

Doet precies alsof hij op de eerste rij stond om toe te kijken hoe Pogacar Ayuso heeft weggepest :unsure:

Nochtans heeft Ayuso letterlijk de zege opgedragen aan het team, en logisch ook want Soler heeft zich leeggereden voor hem.

Ayuso gaat naar Lidl Trek.

Opgedragen aan het team? Hij haalt terecht het werk van Soler aan.
Maar dat aanhalen is het niet opdragen aan het team, maar aan Soler. Soler die hem in Rwanda ook nog wel eens van waarde kan zijn.

En dat zijn tot nu toe enkel nog maar geruchten. Het zou kunnen maar er is nog altijd geen handtekening gezet, noch is er zekerheid dat het financieel kan bij Lidl-trek.

Zouden waarschijnlijk geen finish leggen op de Teide, maar hopelijk gaan ze hem op het minst toch wel beklimmen.

Geen finish als in gewoon een rit die over de top gaat maar finish aan het kustlijn of in Santa Cruz?
Of finish bergop maar gewoon in Villaflor ofzo?

Kunt ge 2 ritten rijden op Tenerife zonder de Teide mee te pakken?

Ja dat kan perfect hoor. Voldoende wegen die niet over de teide gaan en die toch uitdagend zijn.
Het hoeven ook geen 2 klimritten te worden. Aan de noordkant van het eiland kan je ook iets vlak uittekenen. Santa Cruz naar El Tanque is 67km, dus daar kan je al iets mee doen.

1757073075561.jpeg

wel bizar dat de organisatie peleton & andere groepjes niet equally even aan de kant wel een beetje koersvervalsing imo

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
259
Weergaven
19K
Terug
Bovenaan