Toch normaal dat er daar naar verwezen wordt. Iemand die die ronde aan het domineren was tem rit 18 maar er dan plots helemaal doorzakte. Nu is Remco ook aan het domineren tot voorlopig rit 9. Ook zijn eerste grote ronde in topvorm. Dus gewoon logisch dat er gehoopt wordt dat hij geen last krijg van een slechte dag.
En ja er wordt nog heel vaak gewezen op het Lemond verhaal als alles lang dicht bij elkaar blijft in het algemeen klassement
edit: maar dus voor u is het al zeker dat Evenepoel de Vuelta wint want hij kan geen slechte dag hebben. Blij dat je in de toekomst kunt kijken
Heb ik dus nergens gezegd. Ik kan dan evengoed over jouw zeggen dat jij dus al zeker bent dan Evenepoel een slechte dag gaat krijgen en de Vuelta niet gaat winnen. Blij dat je in de toekomst kunt kijken. Slaat dus ook nergens op.
Er zijn een pak meer GTs waar de beste man in de eerste helft ook gewoon die ronde won.
Tony Martin moest ooit opgeven in Parijs toen ze al op de Champs reden door knie pijn. Ook vanaf nu maar telkens vermelden? Ik bedoel er kan enorm veel gebeuren hé. Maar omdat nu telkens opnieuw aan te halen en ook dan enkel als het over Evenepoel gaat, sorry maar dan vermoed ik gewoon mindere intenties. Kan mis zijn maar zo lees ik het toch.
. Blij dat je in de toekomst kunt kijken

oi22

, maar het is wel een veel kleiner percentage van de posts dan sommigen lijken te denken.