D
Deleted member 3366
Guest
Ah, nuance! Dankjewel!!!
Die wattages in Noorwegen waren een goeie indicator.
Die wattages in Noorwegen waren een goeie indicator.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien anders eens verwijzen naar een ander voorbeeld.Toch normaal dat er daar naar verwezen wordt. Iemand die die ronde aan het domineren was tem rit 18 maar er dan plots helemaal doorzakte. Nu is Remco ook aan het domineren tot voorlopig rit 9. Ook zijn eerste grote ronde in topvorm. Dus gewoon logisch dat er gehoopt wordt dat hij geen last krijg van een slechte dag.
En ja er wordt nog heel vaak gewezen op het Lemond verhaal als alles lang dicht bij elkaar blijft in het algemeen klassement
edit: maar dus voor u is het al zeker dat Evenepoel de Vuelta wint want hij kan geen slechte dag hebben. Blij dat je in de toekomst kunt kijken

Remco heeft al zoveel mooie relevante koersen gewonnen die wel een zeer goeie graadmeter zijn.
Maar hij heeft ook al koersen gewonnen die gewoon van een minder hoog niveau zijn en bijgevolg gewoon niet relevant zijn voor het werk van het allerhoogste niveau.
Dat is nu toch niet zo moeilijk om dat gewoon toe te geven en in te zien?

En dan oogt de toekomst mooi, volgens de assistent-bondscoach. "De stap erna is een klassement rijden in een grote ronde. Ik zie hem als ronderenner evolueren en zal niet verrast zijn als hij binnen een aantal jaren op het podium staat van de Ronde van Frankrijk."
![]()
Cian Uijtdebroeks, man van de toekomst? "Een Tour-podium zou geen verrassing zijn"
Cian Uijtdebroeks is nog maar 19, maar schreef nu al een klein beetje Belgische wielergeschiedenis. Met de eindoverwinning in de Ronde van de Toekomst is de eerste stap naar een mooie carrière gezet. Assistent-bondscoach Serge Pauwels zag Uijtdebroeks er met kop en schouders bovenuit steken in...sporza.be
) zoals sommigen hier zeggen? Hoeveel relevante wedstrijden heeft De Lie dit jaar al gewonnen?
Voor mij veel. Als 20 jarige neo prof meteen 9 wedstrijden winnen (en seizoen is nog niet gedaan) is echt wel straf. Won zijn eerste eind januari (!), we zijn nu augustus en hij blijft winnen. Hij slaagt er dus meteen in om bijna een gans seizoen een hoog niveau te halen. Die 9 elk op zich zijn misschien niet zo speciaal maar de combinatie van zoveel zeges met zijn jonge leeftijd en zijn neo prof zijn vind ik wel dat je daaruit al zaken kan afleiden dat die een mooie toekomst tegemoet gaat.
Ik vind je moet altijd de context bekijken, de Egmont Cycling (1.1) winnen stelt op zich niet zoveel voor. Hem als 20 jarige neo winnen is al straffer, dat het al zijn 9e zege dit seizoen is maakt nog straffer en dat hij daar Demare klopt maakt het zeker niet minder straf. Maakt dat van de Egmont Cycling een grote relevante koers
tuurlijk niet, maar het is wel relevant voor de ontwikkeling van De Lie vind ik.

Nee, is er ook zwaar over, maar ik wou niet wééral de zeur zijn hierEn dit mag dan wel. Dus van de Ronde van de Toekomst winnen kun je naar het Tour podium. Ik zie hier niemand geneigd omdat te komen nuanceren!
(I know, that ship has sailed...)
goh als Ayuso op kop rijd met Almeida in zijn wiel is hij dan aan het knechten voor Almeida of gewoon voor zijn eigen klassement aan het rijden? In Catalonie wordt hij bv ook gewoon 5e (Almeida 3e). In deze Vuelta staat hij zelfs voor Almeida in het klassement. Is niet dat hij zich leegrijd in dienst om iemand terug te brengen en dan op zij zet. Ik denk dat die gewoon zijn eigen ding (mag doen) doet en het eerder toevallig is dat iemand van zijn ploeg in zijn wiel zit ipv een willekeurige Ineos renner of zo.Dat gevoel heb ik bv bij een Ayuso een pak minder, soms heb je van hem het gevoel dat hij gewoon voor de leeuwen gegooid wordt en soms misbruikt wordt om te knechten voor renners gewoon omdat die meer anciënniteit/dikker contract hebben. Op zich is daar niks mis mee maar de manier waarop riep in het voorjaar soms wel vragen op bij mij.
We verschieten toch niet meer van dergelijke artikels? Als we er maar op klikken en over praten op fora..Nee, is er ook zwaar over, maar ik wou niet wééral de zeur zijn hier(I know, that ship has sailed...)
Uijtebroecks moet nog alles bewijzen bij de profs. Laat ook die maar stap voor stap werken, maar ik heb de indruk dat ze bij Bora zeer goed weten welke richting ze met hem uit willen en er lijkt ook een goeie kop op te staan, dat zijn 2 zeer belangrijke factoren.
Dat gevoel heb ik bv bij een Ayuso een pak minder, soms heb je van hem het gevoel dat hij gewoon voor de leeuwen gegooid wordt en soms misbruikt wordt om te knechten voor renners gewoon omdat die meer anciënniteit/dikker contract hebben. Op zich is daar niks mis mee maar de manier waarop riep in het voorjaar soms wel vragen op bij mij.
In ieder geval, ook voor Cian mogen we hopen op een mooie toekomst maar om hem nu direct op het Tour podium te zetten?![]()
Oh boy, het gaan hier nog een lange twee weken worden![]()
Hayter![]()
Anders even overdrijvenPas maar op, als hij de Vuelta wint zie ik er hier nog een paar in staat te discusiëeren of dat nu echt wel zo indrukwekkend is als bv. De Gendt zijn Giro-podium.
die Giro werd gewonnen door Hesje(R)dal... met alle respect maar ik denk niet dat iemand daar in zou slagen. Eigenlijk is dat misschien het belangrijkste voorbeeld: niemand cared nog écht om wie die Giro won, het enige wat wel nog blijft staan is "De Gendt heeft podium gereden in de Giro", de rest zijn voetnoten.