george_parasol
Active member
Ze starten om de 2 minuten? Dan kan Evenepoel nog even een slipstream meepakken wanneer hij Mas inhaalt 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

GC winst > niet GC-winstPas maar op, als hij de Vuelta wint zie ik er hier nog een paar in staat te discusiëeren of dat nu echt wel zo indrukwekkend is als bv. De Gendt zijn Giro-podium.
Hopelijk. De derde week kan hij toch best bij zijn korte achtervolgers blijven en niet meer zelf aanvallen. Quickstep-ploeg zal vermoedelijk wel stevig getest worden in rit 19-20, ook al lijken die etappes niet zo heel lastig. De vermoeienis bij Van Wilder zal zeker nog wel toeslaan.Als hij de lijn nog wat kan doortrekken gaat hij in de 2e week ook nog tijd nemen op heel wat mannen.
Energieverspilling!Niet dat het iets uitmaakt maar ik zie net op Strava dat Remco al 3 kom's gepakt heeft enkel tijdens de verkenning.
De vraag is hoe sterk die andere ploeg nog gaan zijn he. Jumbo is Affini en belangrijkste pion Kuss al kwijt, Harper zwaar tegen de grond gegaan. Movistar, tjah...Hopelijk. De derde week kan hij toch best bij zijn korte achtervolgers blijven en niet meer zelf aanvallen. Quickstep-ploeg zal vermoedelijk wel stevig getest worden in rit 19-20, ook al lijken die etappes niet zo heel lastig. De vermoeienis bij Van Wilder zal zeker nog wel toeslaan.
UAE kan op twee paarden gokken en afzonderlijk wegsturen.De vraag is hoe sterk die andere ploeg nog gaan zijn he. Jumbo is Affini en belangrijkste pion Kuss al kwijt, Harper zwaar tegen de grond gegaan. Movistar, tjah...
UAE kan op twee paarden gokken en afzonderlijk wegsturen.
Ineos met gans het team iedereen afmatten en Evenepoel afzonderen.
Met superbenen kan je veel (Froome) bereiken.Almeida staat op 4'32 die gaat een ferme raid uit zijn benen moeten schudden voor hij Evenepoel het leven zuur kan maken natuurlijk. Bij Ineos staat Sivakov (hun 2e man) al op 5'39.
Evenepoel gaat maar een handvol renners in de gaten moeten houden (Roglic, Mas, Rodriguez en Ayuso) en de rest overlaten aan zijn ploeg.
.Met superbenen kan je veel (Froome) bereiken.
Ik doelde eerder op de ervaring van Ineos in het GT-werk om een rookie-GT-Quickstep af te matten op het einde.
Neemt niet weg dat ze Sivakov kunnen meesturen met een andere klassementsman, als Evenepoel nog maar 1 of twee man overheeft.
Deze ga ik onthouden.
Froome stond toen 2'54 achter op Dumoulin en 3'22 op Yates. Hij pakte toen 3'23 terug op Dumoulin.

maar jongens toch.
Straks sprint Degenkolb hier nog ergens per ongeluk naar winst.

Mja, Dennis zat bij het 1e tussenpunt ook nog op 4"Ze beginnen nu Cavagna te benaderen. Lopez op 5", Yates op 2" en Sivakov op 0"34