Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

MDK godverdomme, die ben ik vergeten in mijn lijst met beste games ooit!De eerste game-ervaringen waren op de SNES
- Super Mario All-Stars - Bij mijn oudere zus (we schelen een goeie 20 jaar) en haar man toen had dit in huis. Was voor als mijn broer en ik op bezoek kwamen of bleven logeren. We amuseerden ons te pletter met Mario Bros (die toegankelijk was via Super Mario World 3) en soms gingen we es naar de videotheek om een spel te huren.
- Duck Hunt - Bij een vriendin van mijn mama indertijde. Met geweer! Was gewoon te zot voor een kleine jongen om met een geweer echt te schieten naar je televisie, haha
Daarnaast had ik ook een beetje ervaring met (denk ik toch) de Sega Master System 2 met Sonic. Ook bij vrienden van mijn ouders.
Vanaf van mijn 10 jaar ongeveer begon mijn game-ervaring thuis: onze eerste Personal Computer ! (ene van Packard Bell, haha). Daarbij zaten heel wat CD-roms met wat games op waaronder FIFA '97 (indoor voetbal!), SWIV 3D en MDK. En dan zelf een bundel aangekocht met daarin Red Alert 1 en de Command & Conquer games.
Een beetje later begon Pokémon zijn opmars te maken en zo kwam de Game Boy Pocket in huis met Pokémon Red (en Blue voor mijn broer).
En dan had je de release van de PSOne. Deze kwam in huis met Tekken 3 en later Final Fantasy VIII.
Also, men eerste console ervaring was de SNES met Donkey Kong Country pack-in, toen ik een jaar of 4-6 was met Kerst. Vanaf toen is het eigenlijk allemaal begonnen. In de zomer elke zondag naar de rommelmarkt in Genk, daar stond ene die alles van de SNES had, ruilen, 2e hands etc...

. Kortom, een gouden tijd eigenlijk. Wij waren met 4 thuis en hebben dit echt super veel samen gespeeld.
) .
Valt me op hoe divers het gamepubliek hier is: PC, console, handheld, Atari...

Ik had daarvoor ditKinderen van vandaag gaan het gevoel nooit terug hebben hoe lastig het was: Snachts op weg naar een reisbestemming, spelen met een lichtverversingsnelheid van 2 frames per seconde (aka de lantaarnpalen die aan je ruitje passeerden)
:

Shit Big Red Racing, dat heb ik ook veel gespeeld, stond op een Twilight CD. Ik weet nog altijd niet wat die juist zegt bij elk checkpoint, precies op zijn Frans?Big Red Racing (nog eens een filmpje van terug gezien... Dat ik geen epilepsiepatient geworden ben?!?)